خدمات دیجیتال در شهر آفتاب

محمدرئوف قادری، هوشمندسازی را لازمه مدیریت بهتر شهر عنوان و اظهار کرد: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب هم از این مهم مستثنا نیست به طوری که بر اساس توافق‌نامه‌ای که میان سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) امضا شد، بخش توسعه و ایجاد زیرساخت در حوزه آی تی شهر آفتاب به سازمان فاوای شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی نمایشگاه شهر آفتاب در کنار پیشرفت فیزیکی مجموعه در حال انجام است، گفت: به جز دوربین‌ها سایر زیرساخت‌ها مانند ایجاد و ورود به نمایشگاه‌های مجازی و دیجیتال شدن سیستم‌های ورود و خروج نماشگاه در دستور کار مجموعه شهر آفتاب قرار دارد.

به گفته مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب؛ به زودی قرار است غرفه‌سازی‌ها، جذب مجریان نمایشگاه‌ها، انتخاب غرفه‌ها و طراحی آنها بدون طی مسافت طولانی و غیرحضوری انجام شود. در واقع به زودی بسیاری از خدمات نمایشگاه شهر آفتاب به صورت دیجیتال به مجریان نمایشگاه‌ها عرضه می شود.

قادری با بیان اینکه دنیا به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود و ما باید بتوانیم در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها متدهای روز را اجرا کنیم، گفت: سیستم‌های اداری داخل نمایشگاه الکترونیکی قرار دارد و در همین زمینه سعی در حذف کاغذ در مراودات اداری داریم؛ با این اقدام اتلاف زمان و هزینه‌ها را کاهش می‌دهیم.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین از حذف تبلیغات فیزیکی، استفاده از تبلیغات در فضای مجازی و به شکل الکترونیکی در آینده خبر داد و عنوان کرد: اقدامات و برنامه‌هایی که سازمان فاوای شهرداری تهران در شهر آفتاب انجام داده یا در حال انجام است، به لحاظ هوشمندی از سایر مکان‌ها پیشرفته‌تر است؛ این امر به ویژه در خصوص سیستم‌های اطفاء حریق، گرمایش و سرمایش قابل مشاهده است. همچنین نظارت تصویری به صورت بسیار کامل در شهر آفتاب ایجاد شده و در کشور کم نظیر است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟