به گزارش رکنا، درجلسه دادگاه ایرج ادعا کرد اگر بچه متولد شده متعلق به او باشد حاضر است با ریحانه ازدواج کند.

سناریویی تلخ

اواخر سال 95 بود که دختر 17 ساله ای به نام ریحانه همراه مادرش به اداره پلیس Police رفت و پرده از سرنوش شوم خود برداشت.

ریحانه از مرد جوانی به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد و به مأموران گفت: ایرج یکی از فوتبالیست­های معروف در یکی از تیم­های اصفهان بود. دو سال قبل با هم آشنا شدیم و در این مدت او قول ازدواج داده بود.

وی افزود: رابطه­ مان ادامه داشت تا اینکه روزی همراه یکی از دوستانش مقابل مدرسه آمد. آن روز دوستم همراه من بود و به بهانه اینکه ایرج ما را به خانه برساند سوار ماشنیش شدیم. ایرج دوستم را به خانه­ شان رساند اما مرا به خانه خودش برد. وقتی وارد خانه ایرج شدم او و دوستش به من نزدیک شدند و بدون توجه به التماس هایم هر دو مرا آزار دادند.

تایید تجاوز

بعد از طرح این شکایت با دستور بازپرس پرونده دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و وقتی کارشناسان تجاوز Rape به او را تایید کردند دستور دستگیری ایرج و دوست شیطان Evil صفتش صادر شد.

اعتراف شیطان

ماموران ابتدا ایرج را شناسایی و بازداشت کردند. این پسر شیطان صفت در مراحل بازجویی به رابطه با دختر جوان اعتراف کرد و با قبول جرمش روانه زندان Prison شد اما همدستش متواری بود.

بارداری ریحانه

در حالیکه تلاش پلیس برای شناسایی و بازداشت دوست ایرج ادامه داشت، مأموران دریافتند دختر جوان در این تجاوز شیطانی باردار شده است و بعد از زایمان سرپرستی آن کودک از طرف بهزیستی به زوج دیگری سپرده شده است.

این پرونده تلخ بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز مقابل هئیت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی Judge تولیت و مستشار ملکی قرار گرفت.

درابتدای جلسه دختر گریان در جایگاه قرار گرفت و گفت: «بعد از به دنیا آمدن نوزاد، او را تحویل بهزیستی دادم چون این ماجرا باعث شد پدر و مادرم از هم طلاق بگیرند و من شرایط نگهداری از او را نداشتم. این ماجرا باعث شد آبروی خانواده­ام برود و خودم نیز ضربه روحی و جسمی زیادی خوردم. برای ایرج درخواست اشد مجازات دارم.»

در ادامه پدر این دختر رو به هئیت قضایی در خصوص طلاق همسرش نیز گفت: «بعد از هفت ماه همسرم مجبور شد از اتفاقی که برای دخترم افتاده است مرا مطلع کند. این خبر برای من شوک بزرگی بود به همین خاطر تحمل آن سخت بود. از طرفی پنهان­کاری همسرم مرا به شدت عصبانی کرد چرا که اگر زودتر می ­فهمیدم شاید می­ توانستم جلوی آبرویی که از من رفته است را بگیرم. همین باعث شد تصمیم بگیرم همسرم را طلاق دهم.»

سپس ایرج در جایگاه قرار گرفت و با قبول جرمش گفت: «من و ریحانه با هم رابطه داشتیم و قصد داشتم با او ازدواج کنم. این حادثه Incident ناخواسته بود و تسلیم وسوسه شیطان شدم. اگر آزمایشات معلوم ­کند آن کودک متعلق به من و ریحانه است حاضرم با ریحانه ازدواج کنم و کودک را به عنوان فرزند بزرگ کنم.»

بعد از دفاعیات ایرج، پدر و مادر شاکی پیشنهاد وی را رد کردند و ریحانه نیز گفت راضی به ازدواج با جوان شیطان صفت نیست.

همچنین زوج جوانی که سرپرستی فرزند را قبول کرده بودند با ارائه نامه­ به دادگاه نیز مخالفت خود را برای تحویل فرزند به متهم اعلام کردند و گفتند حاضر نیستند سرپرستی کودک را به آنها واگذار کنند.

بنابه این گزارش؛ در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم پربازدید گفتگو با یک متجاوز / 8 زن و دختر در دام او بودند

کدخبر: 445209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟