آتش سوزی بزرگ در قزوین / 18 تن سوختند + عکس

غدیر موسی خانیاظهار کرد: در ساعت ۱۴ و یک دقیقه امروز جمعه یک فقره حریق در منطقه مسکونی توحید قزوین به آتش نشانی اعلام وصول شد که سه دقیقه پس از حادثه Incident ماموران در محل حاضر شدند و به اطفای حریق پرداختند.

مصدومان آتش سوزی یک واحد مسکونی در قزوین به ۱۸ نفر رسید

وی بیان کرد: بدلیل آتش گرفتن خودروها دود غلیظی در راهروهای ساختمان پر شده بود و بیشتر ساکنان دچار خفگی خفیف و مصدومیت ناشی از دود آتش شدند که در مجموع ۱۵ نفر از ساکنان و سه نفر از ماموران دچار مصدومیت شدند.

معاون عملیات آتش نشانی قزوین افزود: مصدومان به کمک نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین منتقل شده اند.

به گفته ی موسی خانی، از ۱۰ دستگاه خودروی پارک شده در پیلوت این ساختمان ۹ دستگاه خودرو به طور کامل در آتش سوخته است.

مصدومان آتش سوزی یک واحد مسکونی در قزوین به ۱۸ نفر رسید

معاون عملیات آتش نشانی قزوین گفت: برای مهار این آتش تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه ۳۵ مامور از ایستگاه های شهیدبابایی و باغ دبیر به محل اعزام شده اند.

موسی خانی تصریح کرد: دود غلیظ احاطه شده در راهروها کمی امداد رسانی را دچار مشکل کرده بود اما با تلاش ماموران این حریق مهار شد.

معاون سازمان آتش نشانان و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بدلیل اینکه آغاز آتش سوزی از داخل پارکینگ بوده، آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی از پنجره وارد ساختمان شدند.

وی یادآور شد: تعداد ١٠ نفر از ماموران آتش نشانی در جریان تخلیه افراد از طبقات دچار دود گرفتگی شدند.

موسی خانی اظهار کرد: به همت آتش نشانان ایستگاههای هشت گانه، آتش سوزی صد درصد مهار و دود داخل ساختمان نیز تخلیه شده است.

وی گفت: این حادثه خوشبختانه هیچ کشته و مصدوم شدید برجای نگذاشته و به دلیل حضور بموقع ماموران از سرایت آتش به واحدهای مسکونی هم جلوگیری شده است.

معاون سازمان آتش نشانان و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این میان مدیر کل مدیریت بحران استان علت آتش سوزی را نشت گاز پیش بینی کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 424697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟