جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه پنج پایتخت

به گزارش رکنا، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد:  اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود.

وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی «مراد آباد» که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند که با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:  در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه شورای تامین و کمک دادستان تهران  و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با ۶۰۰ نفر که شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کردند.

نادعلی تاکید کرد: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز  حمایت می کند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.

 

کدخبر: 835601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟