شهرداری برنامه جامع یک ساله ارائه کند

به گزارش رکنا، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران امروز در تذکری در صحن علنی شورای شهر ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: شهردار محترم در مدت کوتاه مسئولیت خود، تمام سعی و اهتمام خویش را برای جبران عقب ماندگی های چند ساله شهر معطوف داشته اند می‌بایست با توجه به نزدیک شدن به فصل بودجه ریزی در شهرداری نکاتی را متذکر شوم.

وی افزود: جناب آقای دکتر زاکانی همانگونه که مستحضرید یکی از شاخص‌های انتخاب جنابعالی به عنوان شهردار ارائه برنامه جامع و منسجم برای توسعه شهر و حل چالش‌ها و مسائل کلان شهر تهران از سوی شما و برای اداره شهر بوده که در آن زمان در سطح راهبردی و کلان ارائه شد.

اقراریان ادامه داد: عملیاتی نمودن این برنامه نیازمند ورود به لایه‌های پایین تر جهت حل مسائل شهر تهران است، که این امر تدوین برنامه عملیاتی با برشهای اجرایی یک ساله و در قالب بودجه سالانه شهرداری را می‌طلبد و می بایست علاوه بر عدم وجود انحراف از برنامه های بالادستی و همچنین برنامه راهبردی جنابعالی ارتباط منطقی با بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری تهران داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تدوین برنامه شاخصی برای ارزیابی یک سال تلاش مداوم همکاران جنابعالی در شهرداری تهران فراهم خواهد کرد و در عین حال گزارشی به شهروندان محترم تهرانی در راستای تحقق شعار "دوباره خدمت-تهران سربلند" خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: لذا موارد فوق به عنوان تذکر به شهردار محترم تهران جهت بررسی و اعلام نظر و الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی و اجرایی مدیریت شهر به همراه بودجه سالانه تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می گردد.

کدخبر: 735948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟