ارائه گزارش معاونین شهردار تهران و برق منطقه ای تهران در صحن شورای شهر

جلسه هجدهم شورای شهر تهران روز سه شنبه 4 آبان ماه برگزار خواهد شد. در جلسه شورای شهر معاونین شهردار تهران گزارش خود را ارائه خواهند کرد. صحن شورای شهر روز سه شنبه میزبان معاون برق منطقه ای شهرداری تهران نیز خواهد بود.

به گزارش رکنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران فردا(سه شنبه) در هجدهمین جلسه علنی این شورا پس از نطق پیش از دستور علی اصغر قائمی ارائه گزارش آرش کردی، مدیرعامل برق منطقه ای تهران و ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری و مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را در دستور کار خود دارند.

اعضای شورای شهر تهران بررسی یک فوریت طرح "سند سیاست‌های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱" را نیز در دستور کار دارند و پس از آن انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران برای کمیته های اجرایی و کارگروه‌های مختلف را پیگیری خواهند کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران نیز از بررسی یک فوریت سیاست‌های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد و افزود: اعضای شورای ششم فردا میزبان دو معاون شهردار نیز خواهند بود که آقایان فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری و شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک به منظور اعلام برنامه‌های معاونت متبوع خود در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.

نادعلی از برگزاری ۶ انتخاب نیز خبر داد و گفت: در این جلسه یک نفر از اعضا به عنوان عضو کمیسیون قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه فردای شورای شهر تهران یک نفر دیگر نیز برای عضویت در کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک، یک نفر دیگر برای عضویت در ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران و یک نفر نیز به عنوان ناظر در کارگروه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه فردا یک نفر دیگر از اعضا نیز به عنوان عضو کمیته اجرایی چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران و یک نفر دیگر هم به عنوان ناظر برای عضویت در هیئت موسس خانه معمار انتخاب می‌شوند.

کدخبر: 733041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟