درخواست یک عضو شورا برای توقف فعالیت هیات تخلفات شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر تهران درخواست کرده است که فعالیت هیات تخلفات شهرداری تهران متوقف شود. ناصر امانی تاکید کرده است که بهتر است تا زمان استقرار شهردار منتخب هیات تخلفات شهرداری تهران فعالیت نکند. او گفته است که بهتر است تا زمان انتخاب اعضای جدید، فعالیت هیات تخلفات شهرداری تهران متوقف شود. هیات تخلفات شهرداری تهران مرجع رسیدگی به جرایم مسئولان و کارکنان شهرداری تهران است.

به گزارش رکنا، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تا استقرار شهردار منتخب تهران و انتخاب اعضای جدید هیئت‌های تخلفات اداری حکم صادر نکنند، گفت: ظاهرا آقای جاوید، سرپرست شهرداری هم به مدیرکل رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری و آقای مظاهریان اعلام کردند اما با ایراد یک نهاد نظارتی مواجه شده است که شما نباید این هیئت ها را غیر فعال کنید و باید احکامشان صادر شود.

وی افزود: این درحالی است که احکام صادر شده با تخلفی که صورت گرفته  تناسبی ندارد و شائبه سیاسی بودن را در ذهن برخی از مدیران فعلی شهرداری تهران ایجاد کرده است. خواهش می کنم برای اینکه از این شائبه جلوگیری شود و مدیران دوره گذشته حس نکنند که از آنها انتقام گرفته می‌شود، صدور حکم متوقف شود.

منبع: اسکان نیوز

کدخبر: 716992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟