ارزیابی طرح ترافیک 99 در شورای ترافیک تهران/ اختلاف نظری با پلیس نداریم

به گزارش رکنا،پیروز حناچی درباره طرح ترافیک و تغییرات آن با توجه به مخالفت استانداری تهران با اجرای طرح ترافیک با همین شیوه فعلی گفت: در مورد طرح ترافیک مرجع تصمیم گیری به تنهایی استانداری تهران نیست. شورای ترافیک شهر تهران که استانداری تهران، راهور، وزارت کشور و... در آن نماینده دارند کمیته کاری دارد که این کمیته مامور شده ارزیابی عملکرد طرح ترافیک از جهات مختلف را انجام دهد.

وی افزود: این کمیته نهایتا نظر کارشناسی خود را اعلام خواهد کرد و تدابیر لازم را اعلام می کند. در حال حاضر بحث های طرح ترافیک در شورای ترافیک مطرح است. در آخرین جلسه شورا هم بحث شد که نهایتا از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک اطلاع رسانی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی همچون شیوه برخورد با افرادی که در داخل محدوده زندگی می کنند و اینکه چه ساعاتی می توان برای آنها به عنوان ساعت معاف در نظر گرفت که برای پلیس نیز توسط دوربین ها قابل کنترل باشد، بررسی شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اختلاف نظری با پلیس نداریم و تمامی بحث هایی که با پلیس راهور داریم در بهترین شرایط خود قرار دارد چرا که در فضای کارشناسی موضوعات بررسی می شود و کمیته کار شورای ترافیک فعال شده و هر موردی که می خواهد به شورا بیاید ابتدا در این کمیته بر روی آن بحث می شود و بحث ها نیز به صورت کارشناسی خواهد بود. البته ممکن است ملاحظاتی در دستگاه های مختلف برای اجرا وجود داشته باشد که در جلسات مطرح و بررسی می شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش بر این است که تصمیم گیری ها در فضای کارشناسی اتخاذ شود، افزود: در حال حاضر مشکلی به لحاظ اجرا نداریم و تلاش می کنیم دستگاه ها را با مجاب کردن وارد مرحله اجرا کنیم چون اگر کار با رای گیری پیش برود و در عمل، دستگاهی که مجاب نشده وارد اجرا شود با مشکلاتی روبرو خواهیم شد؛ اما با وجود روح همکاری قطعا نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟