به گزارش رکنا،  معاونت اجتماعی سرهنگ محمد رازقی ضمن اعلام این خبر افزود : در ساعت ۰۸:۴۵ صبح دیروز در مسیر خیابان ولیعصر محدوده خیابان دمشق ، عابران شاهد افتادن یک اصله درخت به داخل خیابان بودند که بلافاصله تیم گشتی منطقه ۶ پلیس راهور در موقعیت حاضر شدند .

سرهنگ رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد :تیم های امدادی و آتش نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند و با توجه به پوسیدگی و از هم‌گسستگی این درخت سریعا کار خود شروع کرده و با امکانات و ابزار خود نسبت به جابجایی آن اقدام نمودند .

 وی گفت : تیم های گشتی منطقه ۶ پلیس راهور فاتب که در موقعیت حضور داشتند با ایجاد راهی در محل حادثه خودروها را هدایت کرده و به روان سازی ترافیک پرداختند . هر چقدر کار جابجایی درخت به سرعت پیش می رفت از بار ترافیکی محدوده کاسته می شد و هماهنگی تیم های امدادی مستقر در این حادثه مثال زدنی و کم نظیر بود .

 رازقی ادامه داد : با توجه به اینکه درخت در مسیر عادی و خط ویژه افتاده بود ظرف کمتر از چند دقیقه درخت جابجا شد و وضعیت ترافیک به حالت اولیه بازگشت که باید از عوامل اجرایی و همشهریانی که در این کمک کردند حادثه تشکر کرد .

رازقی گفت : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟