شهرداری تهران به انتشار ویدئوی قطع درختان خیابان ولیعصر واکنش نشان داد

به گزارش رکنا، سحرگاه امروز تصویری قدیمی در یکی از کانال‌های خبری منتشر و در فضای مجازی دست به دست شد که در آن نمایی از سه کُنده درخت قطع شده در خیابان ولیعصر تقاطع مطهری نمایان و عامل پاکبان شهرداری نیز به نظافت محل مشغول است‌.

بر اساس آنچه در این عکس و شرح آن عنوان شده بود شهرداری تهران اقدام به قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر کرده است.

همچنین در ویدئوی قدیمی دیگری نیز که متعاقب این عکس منتشر شد ادعا شده، شهرداری در حال قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر طی روزهای و شب‌های اخیر بوده و موضوع با واکنش شهروندان روبه‌رو شده است.

در این خصوص محسن مجد‌آبادی؛ مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه شش با رد صحت و اصالت زمانی تصویر منتشر شده که مربوط به خیابان ولیعصر تقاطع خیابان شهید مطهری است، گفت: طی سه سال اخیر هیچگونه درختی در این محل قطع یا رفع خطر نشده و تصویر منتشر شده مربوط به پیش از اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر است.

وی در توضیح این مطلب افزود‌: تصویر منتشرشده لااقل مربوط به دو یا سه سال قبل بوده و در روز‌های اخیر هیچ درخت پوسیده و بیماری به هیچ علتی قطع یا رفع خطر نشده است.

به گفته مجدآبادی نقطه مذکور در اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر در اسفند سال گذشته درختکاری شده و با مراجعه به محل می‌توان به وضوح مشاهده کرد که در حال حاضر چند اصله درخت چنار سبز وجود دارد و این ادعا که تصویر کنده درخت قطع شده مربوط به روز‌ها یا حتی ماه‌های اخیر است، منطقی نیست‌.

مجد‌آبادی خاطر‌نشان کرد‌: در اجرای طرح احیای درختان چنار خیایان ولیعصر در مقطع زمانی اسفند 97 تا فروردین 98 حدود 450 اصله نهال چنار در بخش میانی خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان انقلاب تا بزرگراه شهید همت توسط سازما ن پارک‌ها و شهرداری منطقه شش به روش روت‌بال منتقل و کاشته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟