سه هزار و 810 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس، با اشاره به چهار هزار مورد بازدید صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان گفت: سه هزار و 810 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در فروردین ماه سال جاری در شهرستان فردیس کشف و معدوم شد.

 محمدرضا ترابی اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری، حدود چهار هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط مأموران واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی موقت 44 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فردیس، افزود: در همین مدت 164 مورد اقدام قانونی شامل صدور اخطار و معرفی به مراجع قضایی برای واحدهای صنفی متخلف و 13 مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها در فردیس انجام شد.

ترابی با بیان اینکه فروردین ماه امسال سه هزار و 810 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان فردیس کشف و معدوم شد، مطرح کرد: صدور یک هزار و 174کارت بهداشت، 75 مورد نمونه‌برداری مواد غذایی و 132 مورد نمونه‌برداری آب در شهرستان فردیس نیز توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فردیس انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 23 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و 750 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل نیز انجام شد، گفت: 6 مورد برخورد با دستفروشان دوره گرد، رسیدگی به 55 مورد شکوائیه بهداشتی و 14 مورد بازدید از پارک و ورزشگاه ها از دیگر اقدامات انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟