کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی چند روز آینده در استان را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و گفت: این وضعیت جوی در برخی از ساعات با وزش باد، بارش‌های رگباری و رعد و برق همراه می‌شود.

حسین سلطانی  وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار پیش‌بینی و اظهار کرد: این وضعیت جوی از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی فردا را هم به مانند امروز صاف تا قسمتی ابری اعلام و تصریح کرد: احتمال بارش رگباری و رعد و برق به هنگام عصر در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: وزش باد شدید در عصر روز جمعه شدید و در آستانه 40 کیلومتر خواهد بود.

سلطانی به فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه اشاره کرد و گفت: این سامانه بارش‌های رگباری را در سطح استان موجب خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان روند دمای استان را افزایشی دانست و ادامه داد: این روند افزایشی مستمر خواهد بود.

وی از ثبت دمای چهار درجه بالای صفر طی 24 ساعت گذشته در گرماب به عنوان خنک‌ترین دما در سطح استان خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 29 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

صرفی دمای فعلی شهر زنجان را 12 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دمای بازه زمانی روز گذشته در این ساعت افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟