رئیس شورای اسلامی شهر فردیس : مسیر آبهای سطحی بلوار شهدای فردیس ساماندهی می شود

سید حمید یعقوبی  از حذف جداول نهری بلوار شهدای فردیس خبر داد و اظهار کرد: فاز اول این پروژه در لاین شرقی بلوار شهدا از فلکه اول تا کانال به طول یکهزار متر در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی تبدیل جداول نهری به کانیو در لاین غربی بلوار شهدا نیز از سه راه حافظیه تا تقاطع کانال به طول یکهزار و ۳۵۰ متر در حال انجام است، تصریح کرد: برای انجام عملیات اجرایی تبدیل جداول نهری به کانیو در بلوار شهدا حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس اضافه کرد: پس از احداث کانیو در بلوار شهدای فردیس، نسبت به آسفالت حاشیه این جداول اقدام می شود.

وی با بیان اینکه با احداث ‌کانیو مذکور، ۶۰ تا ۷۰ سانتیمتر به عرض بلوار شهدا اضافه میگردد، خاطرنشان کرد: با این اقدام تردد خودروها نیز آسان تر می شود.

یعقوبی وجود حیوانات موذی را یکی از مشکلات شهروندان در بلوار شهدای فردیس اعلام کرد و افزود: با حذف جداول نهری، منابع غذایی حیوانات موذی نیز حذف می شود و این موضوع به کاهش حیوانات موذی کمک شایانی خواهد داشت.

وی همچنین اضافه کرد: حذف جداول نهری کاهش خطرات زیست محیطی را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه جانبازان و معلولین برای تردد در بلوار شهدای فردیس با مشکل مواجه هستند، تصریح کرد: با حذف جداول نهری و احداث کانیو در بلوار شهدای فردیس، همزمان مناسب سازی معبر نیز انجام میشود که تردد معلولان نیز به سهولت انجام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟