۷۷۰ راه‌ روستایی مسدود شده لرستان، بازگشایی شد

عباس شرفی اظهار داشت: در مجموع از ابتدای وقوع سیل و در پی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی ۷۷۰ روستا برابر با ۸۸.۵ درصد بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از ۴۰۰ نفر از راهداران ۱۹ استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محور‌های استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟