15 تن مواد غذایی فاسد معدوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌ها و انجام اقدامات لازم بیش از۱۵ تن اقلام مختلف مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته در اردبیل کشف و معدوم‌سازی شد.

علی رحیمی‌آذرپیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها و انجام اقدامات لازم بیش از15 تن اقلام مختلف مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته در اردبیل کشف و توقیف شد.

وی از معدوم‌سازی این اقلام مواد غذایی کشف‌شده با دریافت دستور قضایی خبر داد و گفت: گوشت، مرغ، جگر و سنگدان، انواع آجیل و حبوبات از جمله مواد غذایی تاریخ گذشته و غیربهداشتی کشف شده بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اجرای برنامه سلامت نوروزی در استان تصریح کرد: در راستای نظارت هر چه بیشتر و موثرتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز نمایشگاهی، اقامتی و بین راهی این طرح از ابتدای اسفندماه سال گذشته به اجرا در آمد.

رحیمی‌آذر بیان کرد: در قالب اجرای این طرح اکیپ‌های مشترک با بازرسان مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و دو شعبه سایر برای رسیدگی به فعالیت‌ها در این حوزه راه‌اندازی شد که تاکنون 800 مورد بازرسی از مراکز هدف انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد جدی با متخلفان در این حوزه خبر داد و افزود: برای تامین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از تخلفات در این حوزه با همکاری‌ نهادهای مربوطه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟