پیش بینی وزش باد شدید در زنجان

کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به پایداری نسبی وضعیت جوی در استان تا روز چهارشنبه گفت: چهارشنبه سامانه جوی با شاخصه وزش باد شدید وارد استان خواهد شد.

حسین سلطانی امروز وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی از بعد از ظهر با افزایش ابر، رعد و برق و بارش‌های رگباری همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه، به نسبت پایدار خواهد بود.

وی روند دمای استان زنجان را طی امروز افزایشی، ولی برای فردا کاهشی پیش‌بینی کرد و گفت: این تغییر دمایی برای فردا به دلیل صاف شدن هوا روی خواهد داد.

سلطانی از ورود سامانه جوی در روز چهارشنبه به استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین تاثیر فعالیت این سامانه جوی، وزش باد شدید بین 50 تا 80 کیلومتر است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان افزود: هر چند فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه بارش و رعد و برق را در سطح استان زنجان موجب خواهد شد، ولی این بارش‌ها آنچنان که وزش باد محسوس خواهد بود، نیست.

وی دمای فعلی شهر زنجان را 10 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دمای روز گذشته در این بازه زمانی افزایش یافته است.

سلطانی نوسان دمای استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته 22 درجه اعلام و تصریح کرد: خنک‌ترین دمای این بازه زمانی با صفر درجه در زنجان ثبت شده و بالاترین دما هم با 22 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟