موج سوم بارش‌ها در راه البرز

عزیزاله شهبازی در دیدار نوروزی مدیران استان که صبح شنبه 17 فروردین برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ابراز تاسف از حوادثی که به واسطه سیل در چندین استان کشور رخ داد، افزود: سال گذشته، کشور در سایه اتحاد و انسجام تمامی قوا و پیرو راهبردهای مقام معظم رهبری از فراز و نشیب‌های فراوانی گذشت.

وی با اشاره به حوادث اخیر و سیل در نقاط مختلف کشور افزود: اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس تمامی نیروهای دولتی، نظامی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز نیز در این راستا علاوه بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و مقابله‌ای برای مدیریت بحران احتمالی سیل، برای کمک رسانی به سیل زدگان سایر استان‌های شمالی و جنوبی کشور وارد عمل شده است.

وی گفت: موج سوم بارش‌ها در راه است و با وجود این‌که البرز زیاد در معرض بارش شدید نیست، تمامی دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند.

شهبازی با بیان این‌که امید است همچنان همدلی و اتحاد موجود در البرز ادامه داشته باشد، افزود: در این استان نیز با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید حرکت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در تعاقب تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، رونق اشتغال، سرمایه‌گذاری، اقتصاد و... را خواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: ابتدای سال کارگروه تخصصی تحقق شعار سال در البرز برگزار شده و دستورالعمل‌های لازم در این رابطه در پنج محور اساسی به مدیران داده شد.

وی افزود: این کارگروه به جد فعالیت خود را ادامه می‌دهد و تشریح برنامه‌ها و اهداف آن طی تجمیع مصوبات کارگروه اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم که این با هم بودن‌ها، اتحاد، همدلی‌ها و... در البرز برای نیل به اهداف توسعه همه جانبه استان، استمرار یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟