ترافیک در جاده‌های قزوین سنگین و روان است

سرهنگ نصرالله بیگلری در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی امروز چهارشنبه شاهد حجم سنگین تردد خودروها در اکثر محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در محور آزاد راه قزوین به رشت در لاین جنوبی و بازگشت شاهد ترافیک نیمه سنگین، در مسیر قزوین به زنجان، قزوین به کرج با حجم سنگین خودروها مواجهم و خوشبختانه به دلیل حضور مأموران پلیس راه در مسیرها و رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین حادثه و روانی در عبور و مرور هستیم.

سرهنگ بیگلری گفت: به طور میانگین روزانه ۸۰۰ هزار خودرو از هر یک از مسیرهای استان عبور می‌کنند و با اقدامات انجام شده تاکنون شاهد حادثه ناگواری در این محورها نبودیم.

‌رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: بیشترین حوادث ناشی از واژگونی و بی توجهی به فاصله از خودروی جلویی و سبقت و سرعت غیرمجاز است لذا از رانندگان درخواست می‌شود ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل حرکت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که در روزهای آینده شاهد بازگشت موج آخر مسافران هستیم از هموطنان انتظار داریم ضمن مدیریت در زمان بازگشت و اطلاع از وضعیت جاده‌ها زمان بازگشت خود را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: امیدواریم روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بدون حادثه سپری شود و سالی توأم با سلامتی و موفقیت برای هموطنان رقم بخورد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟