اعلام آمادگی برای امدادرسانی هوایی به استان‌های سیل‌زده

محمود شکرآبی گفت: در پی جاری شدن سیل و آب گرفتی در برخی استان‌های کشور، ریاست سازمان هواپیمایی کشوری طی بخشنامه‌ای به تمام شرکت‌های هواپمایی اعلام کرده تا برای کمک به حل بحران ناشی از سیل، نسبت به عدم دریافت جریمه کنسلی هواپیما اقدام کنند که این مهم با کمک و مشارکت شرکت‌های هواپیمایی صورت پذیرفته است.

وی افزود: اکنون که مشکلات ناشی از سیل ادامه دارد و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مجدداً دستور کنترل و نظارت نرخ خدمات هواپیمایی به ویژه در روزهای پایانی سال را مورد تاکید قرار داد که خوشبختانه تمهیدات و اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

شکرآبی افزود: بر این اساس در راستای کمک به هموطنان عزیزمان، آمادگی خود را جهت همکاری با استانداری‌ها و ستاد بحران کشور بر اساس دستور ریاست سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می‌کنیم.

عضو هیأت رئیسه انجمن شرکت‌های هواپیمایی، همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به تکمیل فرودگاه جدید در استانبول گفت: به اطلاع مسافران مقاصد پروازی استانبول – تهران – استانبول می‌رساند پروازهای شرکت از روز یکشنبه ۱۸ فروردین از فرودگاه جدید استانبول انجام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟