این 8 خانم بازیگر ایرانی صورتشان را از نو ساختند ! / چی بودند و چی شدند باور نمی کنید ! !

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی را مرور می‌کنیم. تعداد زیادی از خانمها دوست دارند تا چهره شان مانند ستاره های سینما و تلویزیون باشد. حسرت زیبا بودن و بی نقص بودن، گاهی اوقات بـه سرخوردگی منجر می شود. افراد باید بدانند کـه اکثر بازیگران، خواننده ها و بطور کلی افراد معروف مبالغ زیادی را برای زیبایی خرج کرده اند. در ادامه با عده ای از این بازیگران آشنا می‌شویم.

آنجایی کـه بازیگران قشر تاثیرگذار جامعه هستند، زیبایی ظاهر انها بیشتر از افراد عادی جامعه بـه چشم می‌آید. آنها همواره در تلاشند تا چهره خوبی از خود بـه نمایش بگذارند. از این رو اقدام بـه انجام عمل های مختلفی میکنند. در ادامه عکس هایی از بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل را باهم میبینیم.

فریبا نادری

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در 20 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا از دو ازدواج خود 1 فرزند دارد و می گوید ترجیح می دهد کم کار باشد. او در یک خانواده پنج نفره با دو خواهر و یک برادر رشد کرده است.

شیلا خداداد

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند و همسرش هم پزشک است.

تینا آخوندتبار

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

تینا آخوندتبار متولد 5 خرداد 1368 در تهران ، بازیگر و حالا ورزشکار است فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می باشد که از 20 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا در رشته بوکس فعالیت دارد.

الناز حبیبی

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید.

طناز طباطبایی

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

طناز طباطبایی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد .او در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است و هم چنین در کلاس های آزاد بازیگری دوره های بازیگری را گذرانده است .اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا نام دارد . از دیگر فیلم های او می توان طلا , میلیونر میامی , میوه ممنوعه و در چشم باد را نام برد.

کتایون ریاحی

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران ، بازیگر و فعال اجتماعی است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد که در 24 سالگی با سریال «زیر سایه همسایه» بازیگری را شروع کرد.

آخرین تجربه بازیگری ایشان در 47 سالگی با نقش «زلیخا» در سریال یوسف پیامبر بود و حالا مدیر بنیاد نیکوکاری «کمک» می باشد و تجربه دو زندگی ناموفق را هم دارد.

شبنم قلی خانی

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که در دانشگاه هم تدریس می کند.

آرام جعفری

عکس بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس گرافیک و دانش آموخته رشته نفاشی از هنرستان سوره می باشد که از 16 سالگی وارد تئاتر شد و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق هم دارد.

کدخبر: 863371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟