این خانم مجری علیه 2 خانم مجری جنجالی صدا و سیما ! /  نیلوفر امینی فرکیست ؟!

به گزارش رکنا ، مجری به شخص ، فرد یا نهادی گفته می‌شود که به معرفی اهداف و فعالیت‌های انجام‌شده در یک برنامه می‌پردازد.مجری در رادیو و تلویزیون مسئولیت ارائهٔ برنامه‌ها را بر عهده دارد، مجری مسئول ارتباط مؤثر با مخاطب را برعهده دارد،مجری باید بداند با توجه به طیف مخاطبان و هدف برنامه، از چه شیوه‌ای برای برقراری این ارتباط استفاده کند.مجری تلویزیونی فردی است که در برنامه‌های تلویزیونی به خصوص برنامه‌های گفتگو محور شرکت کرده و نقش اداره‌کننده بحث‌ها و گفتگوها را بر عهده می‌گیرد.

نیلوفر امینی فر، مجری سابق صدا و سیما می گوید مهسا ملک مرزبان و شیرین صمدی، دو مجری زن که پس از استعفا از صدا و سیما، اقدام به کشف حجاب کردند، از مجریان الگو و محبوب مدیران صدا و سیما بودند.

امینی فر در چند استوری اینستاگرامی مدعی شد برخی مجریان صدا و سیما با انواع خودشیرینی ها برای مدیران این سازمان مسیر پیشرفت را برای خود هموار می سازند و شیرین صمدی را از جمله ی این مجریان عنوان کرد.

او گفت زمانی که مجری برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما بود، پس از اضافه شدن شیرین صمدی به تیم مجریان برنامه، امینی فر رفته رفته از این برنامه کنار گذاشته شد.

امینی فر در ادامه مدعی شد وقتی علت این مسأله را از مدیر گروه خانواده شبکه یک جویا شد، این مدیر به او گفت صمدی اخلاق همکاری خوب و سازگارانه ای دارد اما علت اصلی، خودشیرینی های صمدی برای این مدیر و معاونش با آوردن انواع سوغاتی از شهر خود و خرید سیسمونی برای فرزند معاون بود.

امینی فر همچنین گفت زمانی مدیری در صدا و سیما به او گفته بود برای آنکه بتواند در کارش پیشرفت کند باید مهسا ملک مرزبان را الگوی خود در حجاب قرار دهد و مثل او حتی در بیرون از سازمان هم حجاب خود را به طور کامل رعایت کند اما او نپذیرفته و زیر بار نرفته بود.

مجریان صدا و سیما

مجریان صدا و سیما

مجریان صدا و سیما

مجریان صدا و سیما

در سال های اخیر تعدادی از مجریان زن پس از استعفا از صدا و سیما پوششی متفاوت از آنچه در زمان فعالیت در این سازمان داشتند، را در پیش گرفته اند که این تفاوت گاهی در حد کشف حجاب پیش رفته است و شیرین صمدی و مهسا ملک مرزبان از جمله ی این مجریان هستند.

شیرین صمدی که مجری برنامه هایی همچون «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» و «عصر خانواده» بود، تیر ماه سال قبل با انتشار تصویری در اینستاگرامش کشف حجاب خود را علنی کرد.

مجری صدا و سیما

او پس از این اقدام در مصاحبه ای درباره ی فعالیتش در صدا و سیما گفت:

    دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صدا و سیما را نپذیرم. البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم. اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله ی من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود. اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

    الان مدت ها است که در صفحه ی شخصی‌ ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده ی من باشد متوجه می‌ شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صدا و سیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌ شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما همچنان از من سوال می‌ شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

    جالب است که من در این مدت هم پیشنهاد اجرا داشتم و حتی یک خانمی هم از بخش پورتال مجریان شبکه دو مرتب برای تکمیل کردن اطلاعات با من تماس می‌ گرفت. اما من هم اعلام می کردم که دیگر اجرا نمی کنم و مجری نیستم و مرا از لیست خط بزنید!

مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری سابق تلویزیون هم پس از استعفا از صدا و سیما به سوئد مهاجرت کرده است.

او آذر ماه سال گذشته با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش، خبر مهاجرت خود را تأیید کرد.

مهسا ملک مرزبان مجری صدا و سیما

بیوگرافی نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و دارای مدرک فوق لیسانس رشته روانشناسی اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

پس از قبولی در دانشگاه، در سال ۸۳ با گذراندن تست مجری گری در خانه فرهنگ نیمرخ، وارد صدا و سیما شد و اجرای برنامه تلویزیونی «دخترانه» را برعهده گرفت.

امینی فر از آن زمان در شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی به اجرا پرداخت و مدتی نیز در واحد دوبلاژ مشغول کار بود.

او چند تجربه هم در زمینه ی بازیگری دارد، از جمله سریال «شب هزار و یکم» به کارگردانی علی بهادر که در سال ۸۷ از شبکه یک پخش شد.

او یک سالی به دلیل انتشار عکس هایش در یک آتلیه عکاسی ممنوع التصویر شد که در نهایت به کمک پلیس فتا توانست بی گناهی خود را اثبات کند و به مجری گری تلویزیون بازگشت.

امینی فر پس از استعفا از صدا و سیما به برنامه سازی در فضای مجازی روی آورده است و به عنوان مربی انگیزشی و مربی اختلال شخصیتی نیز تدریس می کند.

نیلوفر امینی فر مجری صدا و سیما

29

منبع :روزیاتو

کدخبر: 802290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟