این زن زیبا و جذاب شگفتی ساز شد ! / با لباس سفید 800 میلیون ساله جوان ماند ! / همه شوکه اند !

جسد سالم 800 میلیون ساله یک زن در شوروی سابق کشف شد.

به گزارش رکنا ، برخی مواقع یک کشف عجیب می تواند تمامی فرضیات و احتمالات و یا حتی قطعیات را بهم بریزد و باستان شناسان و محققان را در بهت و حیرت بگذارد. یکی از همین کشفیات کشف جسد سالم زنی که گفته می شود سن آن به 800 میلیون سال پیش باز می گردد.

داستان کشف جسدی با قدمت 800 میلیون ساله

در روستایی به نام "ریزهاف" که در منطقه شوروی سابق واقع شده است، معدن زغال سنگی وجود دارد که کارگران این معدن هر روز مشغول استخراج زغال از این معدن می باشند، به تازگی این کارگران در حین استخراج زغال سنگ در عمق 70 متری از زمین تابوتی مرمرین کشف کردند که موجب تعجب همگان شد، بعد از پیدا شدن این تابوت به سرعت کار معدن متوقف شد و معدنچی ها شروع به بیرون آوردن این تابوت از میان زغال سنگ ها کردند، بعد از باز کردن این تابوت با صحنه ای مواجه شدند که باور آن برای همگان دشوار بود.

زنی با ظاهری آراسته و زیبا که در مایعی شفاف و آبی رنگ غوطه ور شده، زنی که در مقابل چشمان کارگران بود شبیه به جسد نبود، آن زن گویی به خواب رفته است چرا که بسیار سالم بوده و جراحتی دیده نمی شد.

صورت این زن سنی حدود 30 سال داشت با چهره ای اروپایی و بسیار زیبا با پوستی تقریبا تیره. همچنین این زن موهایی مجعد و مشکی داشته و دست هایی سفید با ناخن های مرتب و لباسی که بر تن این جسد بود نیز پیراهنی سفید رنگ بوده که قد آن به زیر زانوی او رسیده بود با آستین های کوتاهی که گل های رنگارنگی بر روی آن گلدوزی شده بودند.

پس از گذر ساعاتی از یافته شدن این تابوت و حیرت اهالی روستا، به مرکز اعلام شد که تابوتی با این مشخصات در معدن مذکور یافت شده است، بعد از رسیدن کارشناسان مربوطه به این معدن و مشاهده و بررسی این تابوت، کشف آن توسط ارتش مورد تایید قرار گرفت و هلیکوپتری به معدن اعزام شد تا این تابوت را به مرکز مربوطه برای تحقبقات بیشتر منتقل کنند، هم زمان با انتقال این تابوت تمامی کارگران این معدن و روستاییانی که برای دیدنی این تابوت آمده بودند همه قرنطینه شدند، اما به گفته شاهدان و کارگران هنگام انتقال این تابوت به داخل هلیکوپتر اتفاقی عجیب رخ داد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

معمای جسد سالم زن 800 میلیون ساله

همانطور که گفته شد هلیکوپتری برای انتقال تابوت مرمرین به مرکز مربوطه اعزام شد، اما به گفته شاهدین در حین حمل تابوت و بردن آن به داخل هلیکوپتر اتفاقی تعجب برانگیز رخ داد، به گفته این شاهدین در حین انتقال این تابوت به هلیکوپتر به دلیل وزن بسیار بالای این تابوت تصمیم گرفته شد تا مایع شفاف داخل تابوت را تخلیه کنند تا حمل آن آسان تر شود، به محض خالی شدن تابوت مرمرین از مایع شفاف، جسد زن در مقابل چشمان همگان سیاه شد و دیگر از زیبایی او خبری نبود، با بازگرداندن مایع به داخل تابوت، جسد به شکل قبل بازگشت و این امر سبب تعجب بیشتر همگان شد. بعد از ساعاتی با ملحق شدن هلیکوپتری دیگر موفق شدند این تابوت را به مرکز منتقل کنند.

با رسیدن این تابوت به مرکز مورد نظر تحقیقات بر روی این جسد شگفت آور آغاز شد، بررسی های ابتدایی حدود 5 روز به طول انجامید و پروفسور اولین گزارش خود را در مورد این جسد اعلام کرد، طبق گفته ایشان سن این جسد به حدود 800 میلیون سال می رسد، اما چیزی که بسیار تامل بر انگیز است این است که با توجه به این قدمت مشخص می شود که سن این زن بیشتر از زغال سنگ می باشد در صورتی که این تابوت در میان انبوهی از زغال سنگ دفن شده است، پروفسور اظهار داشت که با کشف این جسد درک همگان را از تاریخ وارونه کرده است و همه در بهت و حیرت مانده اند.

 کشف این جسد شوک بزرگی بر جامعه علمی جهان وارد کرده است. طبق گفته های پروفسور و تحقیقات بعدی که بر روی جسد زن 800 میلیون ساله انجام شده می توان گفت یا زغال سنگ 800 میلیون سال پیش شکل نگرفته و یا وجود انسان قبل از عصر زغال سنگ بر روی زمین بوده است، اما در هر صورت هنوز ابهامات زیادی در مورد این زن 800 میلیون ساله وجود دارد که محققان پاسخی برای آن ها نیافته اند، محققان هنوز نتوانسته اند ترکیبات مایع شفاف درون تابوت را کشف کنند اما به تنها چیزی که در مورد ترکیبات آن رسیده اند وجود سیر و پیاز در آن است. همچنین در مورد لباس این زن نیز هنوز نتوانسته اند به نتیجه ای برسند چرا که گفته می شود جنس لباس را نمی توانند کشف کنند.

شیئی شبیه به تلفن همراه در تابوت زن 800 ساله

از دیگر کشفیاتی که در این تابوت بوده است شیئی شبیه به جعبه ای فلزی و مستطیل شکل است که شباهت بسیاری به تلفن همراه دارد که ابعادی حدود 10 سانتی متر در 25 سانتی متر دارد، بعد از بررسی های انجام شده بر روی این شیء، اظهاراتی قطعی از سوی پروفسور گفته نشد و ایشان اعلام کردند که همچنان در دست بررسی است، اما به گفته ایشان وجود این شیء در کنار این زن نشان می دهد که تمدن در زمان او بسیار پیشرفته بوده حتی پیشرفته تر از حال حاضر اما نمی توان به طور قطع این فرضیه را تایید کرد.همچنان تحقیق بر روی این جسد و کشفیات همراه آن توسط بهترین و معروف ترین باستان شناسان و پروفسوران جهان ادامه دارد و هنوز نتایج قطعی در مورد آن اعلام نشده است.

کدخبر: 800746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟