تلخ ترین ازدواج جهان ! / اشکتان در می آید + عکس

جیم زتز 62 ساله اهل کالیفرنیا که مبتلا سرطان لوزالمعده خطرناک است و  مطئمن بود که در مراسم عروسی دخترش حضور نخواهد داشت، پس در مراسمی که در حیاط پشتی منزل شان با حضور اقوام و دوستان خوب برگزار شد با غرور دست دخترش جوزی را گرفت و حلقه ای را بر انگشت اشاره وی قرار داد تا برای دختر خویش خاطره ای شیرین به جای بگذارد.

پدر بسیار بیمار این دختر 11 ساله که می دانست آنقدر زنده نخواهد ماند تا در عروسی دخترش او را همراهی کند بنابراین چند سال زودتر مراسم عروسی را با او برگزار کرد.

ازدواج با پدر

عکاسی به نام لیندزی ویلاتورو که درباره داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شده بود. تصمیم گرفت کاری متفاوت را در آخرین روزهای باهم بودنشان انجام دهد.

او در عرض 72 ساعت توانست مقدماتی همانند مراسم ازدواج از قبیل کیک عروسی، لباس، گل ، آرایش مجانی و تدارکات را فراهم کند.

مادر وی اشاره کرد که جوزی از این حقیقت که روزی عروس شود و پدرش او را همراهی نکند بسیار ناراحت است، بنابراین خانم ویلاتورو تصمیم گرفت به این منظور دست به یک ابتکار تازه بزند و در روز عروسی واقعی اش بتواند ویدئوی از همراهی پدرش با وی را پخش کند.

همه میهمانان در این عروسی به جای شادی اشک ریختند و گریه کردند و این درحالی بود که عروس خانم هم بخاطر ترس از رو اصلی ازدواجش در غیاب پدر مهربانش گریه می کرد.

کدخبر: 799337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟