شهردار با نفوذ چرا با یک تمساح ازدواج کرد ؟! / واقعیت های عجیب و غریب !
حجم ویدیو: 21.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

به گزارش رکنا، در شهر کوچکی در مکزیک شهردار با نفوذ شهر در طی مراسمی با حضور میهمانان و پخش موسیقی محلی با یک تمساح ازدواج کرد.

در این مراسم که روز پنج‌شنبه ۳۰ ژوئن برگزار شد ویکتور هوگو سوسا، شهردار سن پدرو هواملولا چندین بار پوزه عروس زبان‌بسته را بوسید. احتمالاً برای جلوگیری از گاز گرفته شدن ناخواسته میهمانان پوزه این حیوان را بسته بودند.

این مراسم البته یک سنت دیرینه محسوب می‌شود که به قرن‌ها پیش از ورود اسپانیایی‌ها به این منطقه باز میگردد و به نوعی آیینی مردمان استان اوکسانا برای طلب خیر و برکت از طبیعت است. داماد در این مراسم گفت از خدا باران کافی و خوراک کافی می‌طلبم.

شهر‌های فقیرنشین در جنوب مکزیک همچنان مجددانه و سرسختانه بر آیین‌ها و زبان خود تعصب دارند. هرچند این مراسم با برخی از رسوم کاتولیک ترکیب شده و تمساح را لباس سفید عروسی بر تن می‌کنند و به او تزئینات می‌بندند.

اعتقاد بر این است که این عروس هفت ساله، که به شاهزاده خانم کوچک شناخته می‌شود، الهه مادر زمین است و ازدواج او با شهردار محل (به عنوان بالاترین مقام محلی) نماد نقطه وصل انسان و معنویت است.

این مراسم عروسی همراه با موسیقی و پایکوبی بود و مردم محلی با در آغوش گرفتن تمساح آن را در خیابان‌ها می‌چرخاندند و مردان نیز او را باد می‌زدند.

شخصی که به عنوان مادرخوانده عروس معرفی شده در مورد این مراسم و محبوبیت آن می‌گوید: من از این که چنین سنتی داریم و از اینکه به عنوان مادرخوانده تعیین شدم خیلی خوشحالم و این چند روز فقط به فکر لباس عروس بودم.

کدخبر: 798871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟