مهناز منتظر این روز بود!

مهناز افشار در حال حاضر مقیم آلمان است و به گفته خودش به دلیل دخترش لیانا مجبور به انتخاب این کشور شده است. مهناز افشار بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است. مهناز افشار چند سالی می شود به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده است. عکس های بی حجاب و زشتی از مهناز افشار منتشر شده است. نظر کاربران درباره حجاب مهناز افشار متفاوت بوده است.

مهناز افشار بدون لخت شدن و موارد نامتعارف و تنها برای شهرت و محبوبیتش به این جایگاه رسید. البته که امکان ندارد شما معروف باشی و بی حاشیه باشی اما خب حداقل مثل خانم های رهنما و صدف طاهریان و ریحانه پارسا و... از موارد برهنگی و یا توهین به مردم معروف نشد.

 

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

اما از این ها که بگذریم مهناز افشار در این مدت رام و بی سر و صدا بود و واقعا هم به جز برنامه گات تلنت که داور بود حاشیه دیگه ای نداشت، اما موردی که در پیج خانم بازیگر خیلی دیده میشد و همیشه مورد تمسخر کاربران قرار میگرفت و براشون سوال بود این بود که به چه دلیل مهناز افشار اونور آب همیشه چیزی مثل روسری یا تل یا کلاه روی سر دارد! و این در حالی بود که مثلا آستین کوتاه یا شلوارک پاش بود اما چیزی روی سر داشت.

عده ای میگفتند جلوی موهای مهناز افشار کچل شده برای همین همیشه تیکه چیزی جلوی سرش داره اما چند روزی میشه که مهناز افشار موهاشو به رنگ صورتی کرده و دیگه خبری هم از نیمچه حجاب روی سر نیست!

مهناز افشار در هیأت داوران برنامه ماهواره ای

مهناز افشار بازیگر ایرانی سینما که پس از مهاجرت کردن از کشورش در برنامه استعدادیابی فارسی زبانان جهان در شبکه ماهواره‌ای ام بی سی فارسی به عنوان هیأت داوران با لباس‌های عجیب و دارای حجاب در کنار خوانندگان لس آنجلسی همچون ابی و آرش حاضر می‌شد، اخیر در پیج شخصی خود، با انتشار تصاویری مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

مهناز افشار

بسیاری از کاربران با توجه به تلاش‌های گذشته این بانوی بازیگر در حفظ حجاب خود به ویژه در برنامه استعدادیابی از گذاشتن عکس بدون حجاب غافلگیر شدند و بعضی نیز بر این عقیده‌اند حجاب یک مسئله شخصی است و هر فرد آزاد است که درباره آن به تنهایی تصمیم بگیرد. از طرفی برخی کاربران به شدت رفتار ستاره سینمای ایران را مورد انتقاد قرار داده‌ و عنوان می‌کنند رفتار او هنجارشکنی‌ست و از تعداد طرفدارانش در یک کشور اسلامی است می‌کاهد.

مهناز افشار

کدخبر: 766777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟