بیوگرافی فرهاد مجیدی
حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

فرهاد مجیدی هم اکنون سرمربی تیم استقلال تهران است. تعداد گل های ملی فرهاد مجیدی 10 گل است. فرهاد مجیدی اصالتا اهل مازندران است. فرهاد مجیدی برادرش فرزاد مجیدی هم در تیم استقلال حضور دارد. فرهاد مجیدی متاهل است و دارای 2 فرزند پسر به نام های تیام و امیربردیا می باشد.

فرهاد مجیدی

چکیده‌ای از بیوگرافی فرهاد مجیدی

نان کامل: فرهاد مجیدی قادیکلایی

تاریخ تولد: ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ (۳ ژوِئن ۱۹۷۷)

محل تولد: تهران

پیشه: فوتبالیست

پست: مهاجم

باشگاه :استقلال

شماره پیراهن: ۷

قد: ۱۷۷ سانتیمتر

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

خانواده فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

این قضیه وقتی برای فرهاد مجیدی سخت‌تر می‌شود که بدانیم چند بازیکن استقلال به دلیل کرونا نمی توانند مقابل هوادار بازی کنند و بازیکن فرانسوی و گلزن این تیم یعنی کوین یامگا هم از با هوادار محروم است.

از طرفی کاملا مشخص شد که حسین زاده و مهدی پور هم به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا حضور در تیم ملی را از دست داده اند وگرنه سهمیه استقلال به عدد ۳ می رسید و بازی با هوادار لغو می شد. با این حساب باید گفت فرهاد مجیدی  دچار دردسر زیادی شده و باید تیمش را با چند بازیکن ذخیره به مصاف هوادار بفرستد هرچندکه بسیاری از بازیکنان ذخیره استقلال هم چیزی از بازیکنان هوادار کمتر ندارند و حتی از آنها بهترند.

در خبرها آمده بود که شاید جعفر سلمانی هم به اردوی تیم ملی دعوت شود اما نام این بازیکن در لیست اسکوچیچ به چشم نمی خورد.

منبع: خبر انلاین

کدخبر: 765863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟