درآمد میلیونی مرجانه گلچین لو رفت !
حجم ویدیو: 7.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

کمال هم نشینی مرجانه گلچین با قِرتیا و اِفاده های ناتموم؛ پدیکور و پای لخت چی میگه! + فیلم

مرجانه گلچین همسر سابق یکی از کارگردان های مشهور ایرانی است. مرجانه گلچین سلبریتی معروف و با سابقه تلویزیون است. مرجانه گلچین بیشتر در سریال ها حضور داشته تا سینما و به همین دلیل هم مخاطب خاطرات زیادی با نقش های طنز و بامزه او داشته است. مرجانه گلچین از بازیگران کم حاشیه ایرانی است. عکس هایی از مرجانه گلچین با مانتوهای رنگارنگ و تیپ های خاص ببینید.

پوشش سفید مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بر خلاف تصور همه و برعکس نقش هایی که داشت، در واقعیت بسیاااار قرتی و پر آرایش می باشد و در مهمانی های سلبریتی های قرتیه هم تیپ خودش هم شرکت دارد. اما خانم بازیگر در چند وقت اخیر انقدری پر حاشیه شده که هر چند روز موردی ازش دیده میشه و سر زبونا میوفته.

در ادامه یکی از همین موارد جنجالی را مشاهده می کنید که مرجانه گلچین و نعیمه نظان دوست حسابی بزک کرده هستند و لباس جذب و روشن او مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و البته خانم بازیگر خیلی هم به فتوشاپ و میکاپ و قرتی بازی علاقه مند است.

پوشش مشکی مرجانه گلچین

البته که خانم مرجانه گلچین نیز مثل خیلی از همکارانش خیلی خیلی هم اهل تبلیغات و رفت و امد به مزون های شیک و گرونه! این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که نیاز بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل بریا این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می کنند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی قرتیشونم همخونی داره. اما مثلا بازیگرانی مثل لیلا حاتمی هیچ گاه اینجور جاها دیده نمیشن!

کمال هم نشینی با قرتیا و افاده های ناتموم

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

مرجانه گلچین و نعیمه نظامدوست

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

پدیکور مرجانه گلچین در سالن

اما در راستای همون تبلیغاتت باید بگیم که خانم خانما به تازگی دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

مرجانه گلچین و دوستان

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

منبع : شایانیوز

کدخبر: 764649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟