استایل زمستانی لیندا کیانی در طبیعت

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد.لیندا کیانی دارای یک خواهر و 4 برادر است. لیندا کیانی تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. لیندا کیانی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. لیندا کیانی در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد. لیندا کیانی تصاویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که در مشاهده میفرمائید.

لیندا+کیانی (1)

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. چند سال پیش شایعه ازدواج او با ایمان حضرتی فضای مجازی را پر کرده بود. لیندا کیانی واکنش نشان داد و گفت: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، موضوع همین بود!

او می گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی روی دوش آدم می گذارد و هر چه که سن و سالم مان بالاتر می رود پذیرش ازدواج سخت تر می شود، به نظر من زندگی مشترک اتفاق جذابی است اما هر چه در سن پایین تر صورت پذیرد، بهتر است.

به طور کلی شخصیت خوشحالی دارم، چیزی که بیشتر از همه آزارم می دهد مسائل کاری است اما من در بدترین شرایط هم امیدوار بوده ام، اگر هم روزی مرا در سینما راه ندهند کاری دیگری انجام می دهم. می توانم فیلمنامه بنویسم یا به شکل دیگری فکر کنم و زندگی ام را ادامه دهم.

لیندا کیانی: خیلی احساس خوشبختی دارم، سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و من هر شب که می خوابم خدای خود را شکر می کنم.

لیندا کیانی: در سینما هر کس که بازی باند را بلد است، در فیلم ها حضور دارد. اما هر کس که بازی را بلد نیست، باید مثل من لطمه بخورد. دیده ایم که اگر یک روز 8 فیلم اکران شود، برخی بازیگران در فرش قرمز هر 8 فیلم حضور دارند و کسانی که مثل من بازی باند را بلد نیستند در خانه می نشینند.

حسن فتحی گفت بازی تو را دوست ندارم!

قرار بود در سریال زمانه نقش ارغوان بازی کنم، جلوی دوربین هم رفتم و یک ماه روی نقش خودم تمرکز کرده بودم و مرتب به دادگستری می رفتم تا با کار وکالت و حقوق آشنایی پیدا کنم اما در آخر حسن فتحی گفت که بازی مرا دوست ندارد و من خیلی از دست او دلخور شدم اما بعدها که زمان گذشت ناراحتی ام از بین رفت.

او در اینستاگرام خود بالغ بر 1.7 میلیون فالوور دارد، او تاکنون بیش از 1200 پست به اشتراک گذاشته است.

منبع:برخط نیوز

کدخبر: 762819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟