خوانندگی صبا راد در جاده شمال+ فیلم
حجم ویدیو: 1.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

صبا راد از مجریان معروف رادیو و تلویزیون است. صبا راد در سال 1375 گوینده برنامه ورزش نشاط و تندرستی شد و فعالیتش را به عنوان گوینده در رادیو شروع کرد. صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان نویسنده و گوینده برتر استان گیلان انتخاب شد. صبا راد در سال 1388 وارد تلویزیون شد و مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم را در سال 92 برای شبکه 5 سیما در 100 قسمت به عهده گرفت. در ادامه برخی از عکس ها و فیلم هایی را که صبا راد منتشر کرده است را ببینید.

صبا راد

صبا راد مجری سابق صداوسیما که این روزها در اینستاگرام حسابی فعال شده و اتفاقاً پول خوبی هم درمیاورد برای آخر هفته به همراه شوهرش مانی و یک از دوستان شان با شمال سفر کردند.

صبا که همه چیز را برای فالوورهایش در اینستاگرام به اشتراک می گذارد در این سفر هم کلاً سرش تو گوشی بود و از همه چیز و همه کس فیلم و عکس می گرفت و بلافاصله تو اینستاگرام منتشر می کرد.

با هم برخی از ویدیو ها و تصاویری که صبا از سفرشان به شمال منتشر کرد را می بینیم:

البته صبا خانوم همراه با رفیق جانش تو ماشین دابسمشی داشتند که همراه با اهنگ لب خونی میکنن و ناز و اداهایی خانومانه هم میریزند.

عاشقان صبا تو اینستاگرام چه کسانی هستند؟

صبا راد در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بیش از 747 هزار دنبال کننده دارد که نصفشون عاشق و شیفته صبلی (به خودش میگه) هستند و نصف دیگه هم با فقط تماشاچی اینهمه خودنمایی و فخرفروشی و البته تبلیغ صبا خانوم هستند. صبا راد صدای خوبی داره و خب ازونجایی که سالها در رادیو و تولیویزیون نیز کار کرده رو صداشم کار کرده. حضور همسر خوانندش آقای مانی رهنما رو هم نمیشه نادیده گرفت تو تنظیم صدا و بهتر شدنش، به همین دلیل اصلا خیلی ها به خاطر صدای خوش صبا راد تو پیجش موندن!

صبا راد مانی رهنما

صبا خانوم محجبه چجوری این همه خفن شد!

 صبا خانوم کارش را با مجری گری در صداوسیما شروع کرد و البته هیچ وقت مجری درجه یکی نشد و نهایت حضورش در برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج بود. صبا راد اما به یکباره سال 98 تصمیم گرفت از تلویزیون خداحافی کند. او که با مانی رهنما (خواننده) ازدواج کرده بود بار سفر بستند و راهی ترکیه شدند. تیپ و ظاهر صبا خانوم در ترکیه با آنچه از او در ایران دیده بودیم کلی فرق می کرد اما دیگر خیلی در قید و بند حجاب نبود و عکسی های منتشر می کرد که در قامت صداوسیمای ایران هیچ توجیهی نداشت.

هیکل صبا راد

صبا با این عکس هایی که منتشر می کرد کم کم تو اینستاگرام فالوور گرفت و پیج اینستاگرامش رونق گرفت از طرفی خانم مجری به خوبی می دانست مادامی که در ترکیه است کمتر شرکت و برندی برای تبلیغ به او مراجعه می کند پس تصمیم گرفت بعد از یک سال و اندی حضور در ترکیه به همراه آقا مانی به ایران برگردند.

صبا راد پاییز

بدین ترتیب صبا راد در عرض دو سال از آن خانم مجری ساده و البته خوش لحن تلویزیون به یک بلاگر و شاخ اینستاگرامی تبدیل شد.

منبع : شایا نیوز

کدخبر: 762292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟