عکس شیلا خداداد با خانواده

دعوای نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد

اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش که توسط شوهر شیلا خداداد عمل شده بوده رضایت نداشت و این موضوع جنجالی را بین این دو خانم بازیگر به پا کرد.

شیلا خداداد

سالها پیش شیلا خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

بعد از این ماجراها پزشک جراح خانم ضیغمی هم وارد میدان شد و ویدیوی جدیدی از نتیجه عمل بینی دوم ایشان را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

شیلا خداداد بازیگر مطرحی که با سریال مسافری از هند معروف شد به تازگی در اینستاگرامش تصویری را از خود با یک شلوار پلنگی منتشر کرد.

شیلا خداد

منبع وقت صبح

 

کدخبر: 761701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟