تولد یکی از اعضای خانواده شاهرخ استخری+ عکس

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد1367 است. همسر شاهرخ استخری متولد تهران است.همسر شاهرخ استخری در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است. همسر شاهرخ استخری در سال 1390 به همسری او در آمد و یکی از موفق ترین زوج های مشهور ایرانیاست. تیپ لاکچری سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری را در شب یلدا می بینید.

به گزارش رکنا، همسر شاهرخ استخری عکس جدیدی از خود را به مناسبت تولدش در فضای مجازی منتشر کرد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

بنابراین سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری هم این اجازه را پیدا کرد و حتی حالا به بلاگری فعال تبدیل شده است و از این راه کسب درآمد دارد. اما از این ها که بگذریم سپیده بزمی پور متولد دی ماه است و تولدش بسیار نزدیک به کریسمس! به همین دلیل ظاهرا از کودکی به او بچه کریسمسی می گفتند.

وی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که کیکی کوچک در دست دارد اما خب چیزی که مهم است آرایش اوست که در سالن آرایشی انجام داده شده و با تگ نام سالن تبلیغات صورت گرفته!

زن شاهرخ استخری بلاگر شده است  زن شاهرخ استخری به تازگی عکس های بسیاری از خود و خانواده اش در فضای مجازی به اشتراک می گذارد شاهرخ استخری مدتی است از بازیگری فاصله گرفته شاهرخ استخری در حال حاضر مشغول بیزینس شخصی خودش است زن شاهرخ استخری به تازگی عکسی ازمیکاپ خود در سالن زیبایی اش منتشر کرد

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

کدخبر: 760418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟