عکس جدید از مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است .مهناز افشار چند سالی می شود به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده است. مهناز افشار در حال حاضر مقیم آلمان است و به گفته خودش به دلیل دخترش لیانا مجبور به انتخاب این کشور شده است. مهناز افشار در دهه هشتاد با محمدرضا گلزار پولسازترین ستاره های سینما بودند که رفته رفته مهناز افشار راهش را جدا کرد و حالا تنها بازیگر پیج اینستاگرامی اش می باشد و فعالیت هنری ندارد.

مهناز افشار بازیگر با استعداد و محبوب ایرانی است که بعد از مهاجرت و حضور در برنامه گات تلنت به عنوان داور مدتی از چشم ها افتاد اما به مرور با اثبات خود و البته نداشتن حاشیه و قیافه نگرفتن توانست باز هم دل مخاطبین را به دست بیاور و حالا شاید او را بتوان بالاترین تعداد فالوور میان سلبریتی ها دانست.

مهناز افشار

 مهناز افشار در حال حاضر بیش از 15 میلیون دنبال کننده دارد که بدون لخت شدن و موارد نامتعارف و تنها برای شهرت و محبوبیتش به آن رسیده. البته که امکان ندارد شما معروف باشی و بی حاشیه باشی اما خب حداقل مثل خانم های رهنما و صدف طاهریان و ریحانه پارسا و... از موارد برهنگی و یا توهین به مردم معروف نشد.

مهناز افشار

از این ها که بگذریم مهناز افشار در اینستاگرام فعالیتش بسیار بسار زیاد است. اونقدری که شاید هر چیز حتی بی مفهومی را پست و یا استوری کند اما خب چون در کشوری غریب و تقریبا تنها به سر میبرد دلتنگی های زیادی را نسبت به کشور و خانواده اش ابراز می کند و تنها پل ارتباطی اش هم با مردمش اینستا شده. خانم بازیگر به تازگی تصویری منتشر کرد که در کافه حضور دارد و کپشنی بلند بالا هم نوشت. در ادامه آن را مشاهده کنید تا بقیه اش را هم بگوییم!

ناگفته نماند در این تصویر برخی از کابران همیشه در صحنه هم به گردن زخمی و یا کبود شده خانم خانما و گوشی آیفونش هم نظراتی دادند.

مهناز افشار

شایانیوز

کدخبر: 760311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟