پرستو صالحی در ترکیه چه کارهایی کرد!

پرستو صالحی از سلبریتی های پرکار در فضای مجازی است. پرستو صالحی در یک مصاحبه از بی رحم بودن حرفه بازیگری گفت. پرستو صالحی در اینستاگرام به کار تبلیغات می پردازد. پرستو صالحی مرتب عکسی جدید از خود در استوری منتشر می کند. پرستو صالحی عکسی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، پرستو صالحی تصویر زیر را به مناسبت کریسمس در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: عیسی مسیح: لیک شما را که بر من گوش سپرده اید می گویم : دشمنان خویش را دوست بدارید

و بر آنان که از شما بیزاری می جویند نیکی کنید،

از برای کسانی که نفرینتان می کنند برکت طلبید و بهر آنان که بر شما افترا می زنند دعا کنید.

بر آنکس که بر گونه تو نواخت گونه دگر را بگردان و از آن که ردایت را ستاند، پیراهن خویش دریغ مدار. بر آنکس که از تو طلب کند، عطا کن.

آنچه می خواهید آدمیان از برای شما کنند، خود بهر ایشان کنید.

چه اگر دوستداران خویش را دوست بدارید ،

شما را چه فضیلتی خواهد بود؟ چرا که گنهکاران نیز دوستداران خویش را دوست می دارند،

و اگر نیکی کنندگان خویش را نیکی کنید، شما را چه فضیلتی خواهد بود؟ گنهکاران نیز چنین می کنند. و اگر به کسانی وام دهید که امید عوض گرفتن از ایشان را دارید ، شما را چه فضیلیتی خواهد بود؟ گنهکاران نیز به گنهکاران وام می دهند تا از ایشان عوض گیرند.

بر خلاف ، دشمنان خویش را دوست بدارید و نیکی کنید و بی چشمداشت عوض گرفتن وام دهید.

آنگاه پاداش شما عظیم خواهد بود ...

بدین سان هرآنچه که می خواهید آدمیان از برای شما کنند خود بهر ایشان کنید.

میلاد عیسی مسیح مبارک باد

چنین نوشته ای از پرستو صالحی باز در فضای مجازی شایع ساخته است به گونه ای که خیلی ها گفته اند او برای پناهندگی دینش را عوض کرده است درحالیکه پرستو صالحی در ترکیه نیازی به تغییر دین ندارد و این یک شایعه سازی است.

پرستو صالحی

منبع: ساعدنیوز

کدخبر: 755043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟