مهناز افشار در زمان تزریق واکسن

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران است . مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون است.مهناز افشار تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا بخاطر شرایطی در خارج حضور دارد.مهناز افشار تصویری از خود و دخترش منتشر کرد.

مهناز افشار بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که البته خیلی وقته تنها بازیگر اینستاگرامش شده و هنری که در عرصه سینما داشت را کنار گذاشته است.

مهناز افشار

مهناز افشار در پیج شخصی خود 15 میلیون دنبال کننده دارد که بیشترین تعداد فالوور را در میان سلبریتی های ایرانی به خود اختصاص داده است! افشار هنوز هم بعد از مهاجرت و با وجود اینکه چند سالی می شود فیلم و سریال جدیدی بازی نکرده اما همچنان آنقدر محبوبیت خود را دارد که اگر سری به پیجش بزنید از نظرات کاربران این را به خوبی متوجه خواهید شد.

اما چیزی که هست اینست که حالا مهناز افشار بعد از مهاجرت هرچیزی که دم دستش باشد را پست و استوری می کند. از تیپ های بیریخت و ناجور بگیر تا انتشار کف پاهایش! بله درسته مهناز خانم به تازگی تصویری از پاهای خود در کنار دخترش لیانا را منتشر کرد و نوشت: واقعی‌ترین و حقیقی‌ترین

مهناز افشار

شایانیوز

کدخبر: 752750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟