استایل لاکچری مهناز افشار در پاساژ معروف + فیلم
حجم ویدیو: 1.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

 مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن مهناز افشار با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی به سینما نیز راه یافت. مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد. مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می کند.

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر مطرح سینما که مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند و گویا قصد بازگشت به کشور را هم ندارد اما به جاش تا دلتون بخواد تو اینستاگرام پست و استوری منتشر می کنه.

 مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور در میان هنرمندان ایرانی را دارد که 15 میلیون و خورده ای می باشد و واقعا هم یکی از آرام ترین سلبریتی های مهاجرت کرده است که نه در حجاب و نه در موارد دیگر جنجال به پا نکرد، البته به جز داوری مسابقه "پرشیاز گات تلنت" که ان هم روز های اول شوکه کننده بود و بعد برای همه عادی شد.

مهناز افشار

اما همانطور که میدانید کریمس نزدیک است و از آنجایی که کلا ایرانیان این جور مسائل اونور آبی را خیلی دوست دارند و تحت تاثیر جو قرار می گیرند، مهناز خانم هم که در آلمان سکونت دارد و از قافله عقب نماند و هم گریم هالوینی اش را انجام داد و هم ویدیوی کریسمسی اش را رفت.

مهناز افشار

منبع : شایانیوز

کدخبر: 749319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟