پریناز ایزدیار / سمیه ابد و یک روز کجا رفت ؟  + عکس

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشهٔ اهل ایران است. پریناز ایزدیار پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کار بازیگری پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارۀ فیلم فجر شد. پریناز ایزدیار این تصویر زیبا را از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش رکنا، پریناز ایزدیار عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پریناز ایزدیار

جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا

آیین اهدای جوایز انار طلایی نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا، شب گذشته (۳۰ دی‌ماه) به میزبانی سفارت استرالیا در تهران برگزار و جوایز برندگان طی مراسمی با حضور سفیر استرالیا و هیات داوران اهدا شد. این مراسم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود به دلیل شرایط ویژه کرونا برگزار شد.

در ابتدی این مراسم لیندال ساکس سفیر استرالیا در ایران ضمن خیرمقدم به حضار گفت: اگرچه این مراسم به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا به تعویق افتاد اما خوشحالم که امشب توانستیم این مراسم را هرچند با مقیاس کوچک‌تر برگزار کنیم.

پریناز ایزدیار

در ادامه مراسم آرمین میلادی مدیر جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا، گفت: امسال جشنواره را با ۹ ماه تاخیر برگزار کردیم؛ خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد هرچند که به شکوه مراسم قبل نیست اما حضور شما در اینجا باعث گرمی مجلس است و چیزیست که برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی ادامه داد: می‌خواهم اشاره کوچکی کنم به این نکته که همانطور که خانم سفیر گفت این جشنواره در نوامبر ۲۰۱۹ برای نهمین سال در شش شهر اصلی استرالیا برگزار شد. جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به صورت کاملا مستقل برگزار می‌شود و دولت استرالیا یا سفارت استرالیا در تهران هیچ‌گونه دخالتی در نظم و برگزاری جشنواره ندارند، اما خیلی خوشحالیم که به ما این افتخار را می‌دهند و این حمایت را انجام می‌دهند تا ما این جشنواره را برگزار کنیم.

پریناز ایزدیار

میلادی بیان کرد: سال گذشته ما ۱۱ فیلم «قصر شیرین»، «سرکوب»، «جاندار»، «پیرمردها نمی‌میرند»، «هزارتو»، «زعفرانیه ۱۴ تیر»، «سمفونی نهم»، «قسم»، «پیلوت»، «تهران شهر عشق» و «سال دوم دانشکده من» را در بخش رقابتی جشنواره داشتیم که برندگان امشب از میان آن‌ها معرفی می‌شوند.

پریناز ایزدیار

در ادامه هیات داوران جشنواره متشکل از سیدغلامرضا موسوی (تهیه‌کننده)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، پارسا پیروزفر (بازیگر)، منصور ضابطیان (نویسنده و روزنامه‌نگار) و پریناز ایزدیار (بازیگر) توسط میلادی معرفی شدند و منصور ضابطیان به عنوان نماینده، بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.

پریناز ایزدیار

جایزه بهترین فیلم توسط غلامرضا موسوی به قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی اهدا شد.

کدخبر: 749200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟