عکس خانم بازیگر چادری تلویزیون  ! / تولد لاکچری با لباس شیک !

نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که شاید چندان نیلوفر شهیدی را با اسم نشناسید اما چهره اش همه را به یاد سریال پربیننده «به کجا چنین شتابان» می اندازد که نیلوفر شهیدی در نقش دختری چادری و معتقد را بازی می کرد. نیلوفر شهیدی از فعالین اینستاگرام است که برخلاف چهره معصوم و نقش های ساده اش خیلی هم امروزی می باشد. نیلوفر شهیدی بعد از بازی در سریال "گاندو" ان هم در نقشی کوتاه فعالیتش بسیار کم شد اما ظاهرا در حوزه مدلینگ رفته و فعال است.

 

نیلوفر شهیدی

از این ها که بگذریم نیلوفر شهیدی یک آذر ماهی است و به تازگی هم جشن تولدش بوده و با تاخیر تصاویر خود را بالاخره منتشر کرد. او برای میکاپ و عکس هایش پیش خانم مریم رهنما رفته که از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی هستند و سلبریتی ها را آرایش می کنند آن هم چه آرایشی، در حد تغییر چهره از عادی به هلو!

نیلوفر شهیدی

ظاهرا فضای مجازی راه درآمد خوبی برای هنرمندان چه آن هایی که در سینما پر کارند و چه آن هایی که کم کارند شده است.

نیلوفر شهیدی

به خصوص خانم های بازیگر که می توانند از زیبایی و چهره شان برای مدل های مختلف استفاده کنند و یا تبلیغات گسترده ای همانند بهاره رهنما و صبا راد انجام دهند. البته این کار از حد و حدودش که بگذرد آن نفر را تبدیل به شخصیتی منفور می کند و دیگر کاربران به عنوان هنرمندی دوست داشتنی او را نمیشناسند.

نیلوفر شهیدی

nilofarshahidi_1638691347_4

منبع: شایانیوز

کدخبر: 747866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟