لیلا اوتادی در هند + فیلم
حجم ویدیو: 4.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

لیلا اوتادی متولد  تهران است لیلا اوتادی  در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد لیلا اوتادی برنده جشنواره بالیوود شد.

به گزارش رکنا، لیلا اوتادی جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول بالیوود هند برای فیلم مالیخولیا را با توجه به انتخاب هیات داوران این جشنواره از آن خود کرد.

او با انتشار فیلمی در پست اینستاگرامی اش ، نوشت:ممنون از هیات داوران جشنواره بالیوود هند

برای جایزه ی بهترین بازیگر زن نقش اول ،فیلم مالیخولیا.

تبریک دوستان برای جایزه جشنواره بالیوود

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

موهای آبی لیلا بلوکات

لیلا اوتادی

شغل اول لیلا اوتادی چیست

همانطور که گفتیم لیلا اوتادی بیش از بازیگری به دنبال شغل اول خود یعنی معماری رفته و یک بساز بفروش مشهور است که در زمینه ساختمان فعالیت می کند.البته این را هم بگوییم او از بازیگری فراری نیست ولی می گوید فیلم هایی که به او پیشنهاد می شده با استانداردهایی که مد نظرش بوده فاصله داشته است. شایعه دستمزد بالای لیلا اوتادی در سینمای ایران : لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.در سال 1389 باشگاه خبرنگاران صدا و سیما لیلا اوتادی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما لیلا اوتادی چند روز بعد آنرا تکذیب کرد.

لیلا اوتادی

چرا می گویند لیلا اوتادی گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران است

لیلا اوتادی بازیگر پولداری است و نقش های زیادی هم بازی نکرده است و همین دلیل شایعاتی منتشر شد که دستمزد او خیلی زیاد است و گرانقیمت ترین بازیگر زن ایرانی است که این شایعه خیلی زود توسط خودش تکذیب شد. البته در حاشیه مذکور حتی رقم مورد نظر را نیز گفته بودند و جزئیات زیادی داشت. لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.در سال 1389 باشگاه خبرنگاران صدا و سیما لیلا اوتادی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما لیلا اوتادی چند روز بعد آنرا تکذیب کرد. جالب است بدانید که لیلا اوتادی در اصل در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت دارد و فعالیت اصلی او در همین زمینه است.

لیلا اوتادی

کدخبر: 747738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟