ماجرای عکسی که برای خانم بازیگر  حاشیه ساز شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 4.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

سحر قریشی در سال 1366 در شهر تهران متولد شد. سحر قریشی دختر سعید قریشی و مادرش ندا افشار است.سحر قریشی از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود. سحر قریشی در سن 17 سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد. در سال 1388 یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن 20 سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

عکس جنجالی سحر قریشی که بارداری اش را نشان می دهد ربطی به واقعیت ندارد و در پشت صحنه یک فیلم گرفته شده است.

بچه دار شدن سحر قریشی

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» معرفی و برای بازی در نقش «یلدا» انتخاب شد. حضور در سریال پُرمخاطب دلنوازان به عنوان یک شخصیت اصلی داستان، به سرعت سحر قریشی را به عنوان یک بازیگر در میان مخاطبان و منتقدان مطرح کرد.

 سحر قریشی و محمدرضا شریفی نیا

عکس های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است

در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی و… به ایفای نقش خواهند پرداخت.  فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور است، که پیش از این دو فیلم «زبان مادری» و «دل بی قرار» را در کارنامه خود ثبت کرده است و فیلمنامه نیز توسط وی نوشته شده است.

رصد اقتصادی
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 747624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟