تتلو با این کارت انسانیت خود را شوآف کرد + عکس

 امیر تتلو خواننده پرحاشیه ای میان مردم است. امیر تتلو اخیرا کنسرت جنجالی را برگزار کرد.  امیر تتلو متولد سال 1366 است. در حالی که امیر تتلو همواره از هزینه بالای اجاره خانه در ترکیه گله دارد. امیرتتلو از کارت اهدای عضو خود رونمایی کرده است.

به گزارش رکنا، حالا از این ها که بگذریم امیر تتلو ظاهرا قبلا کارت اهدای عضو گرفته بوده و به تازگی آن را استوری کرد. اما سوال برخی از مخاطبات این است که با این هم تتو و یا مصروف مشروبات الکلی اعضای بدن سالمی هم دارد؟

کارت اهدای عضو

تتلو

فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد

امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درامد دلاری دریافت می کند. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

ستاره معصومی

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 746693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟