مهران مدیری در غم از دست دادن مادرش

مادر مهران مدیری درگذشت. مهران مدیری متولد یک فروردین 1346 در تهران است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد. مهران مدیری دقایقی پیش مادرش را از دست داد و به سوگ مادرش نشست.

به گزارش رکنا، مهران مدیری یک صفحه رسمی اینستاگرام در فضای مجازی دارد که توسط ادمین مدیریت می شود.

او اخیرا از غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است . مهران مدیری عکسی از دست مادرش را روی تخت بیمارستان منتشر کرد و همه با دیدن این عکس ابراز ناراحتی کردند و خود را با او همدرد دانستند. مدیری با انتشار این عکس نوشت: مادر . همه زندگی بود.....

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

نام: مهران مدیری

زادروز : ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ - تهران، ایران

محل زندگی : تهران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگر، کارگردان، خواننده، تهیه کننده، طراح صحنه و طراح لباس

سال‌های فعالیت : ۱۳۵۳ تا کنون

سبک : کمدی

فرزندان : فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری

زندگی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

کدخبر: 745959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟