صبا راد در یک آگهی !

صبا راد مجری سابق و دوست داشتنی برنامه "به خانه برمیگردیم" می باشد که دیگر از آن فضا بسیار دور شده اما صبا راد در اینستاگرام به جاش بسیار فعال و البته سخن ور است. صبا راد همچنان طرفداران خود را دارد ولی با تبلیغات فراوانی که منتشر می کند و صبا راد منتقدین زیادی را هم برای خود دست و پا کرده. البته کابرانی که از صبا راد انتقاد دارند تا حدودی هم حق دارند چون صبا خانم دیگر آن مجری سابق نیست و طعم درامد اینستایی خیلی زیر زبانش خوش آمده به همین دلیل دیگر به یک بلاگر تمام عیار تبدیل شده و با نشان دادن سر و وضع لاکچری اش جذب فالوور می کند و دل خیلی ها را هم آب!

صبا راد

البته قسمتی از شاخ شدن این گونه اشخاص هم تقصیر خود کاربران است که هم از فلان شخص خوششان نمیاد و هم دنبال کننده اش هستند. خب طرف هم با همین روش فالوور هایش میلیونی می شود و در نتیجه پول هنگفتی هم به جیب می زند. حال از این ها که بگذریم صبا راد در گذشته مجری با سابقه و کاربلدی بود، به همین دلیل الان نمی تواند زندگی معمولی اشته باش و دوست دارد در جایی حرف بزند حالا کجا بهتر از اینستا؟ هم صبح تا شب حرف میزنه هم درآمد داره.

صبا راد

اما صبا راد به تازگی پستی منتشر کرد که در آن خودش با یه تیپ خفن و کوتاه حضور داره و همسرش مانی رهنما و بابک صحرایی ترانه سرا هم می باشند و قرار ات که مستر کلاسی برای علاقه مندان بگذارند.

در این کلاس ها آموزش خوانندگی، ترانه سرایی و فن بیان است که هر کدام یکی را بر عهده دارند. اما اینکه این سه عزیز بر چه اساسی خود را در جایگاه آموزش دانسته اند کسی نمیداند!

صبا راد

منبع: شایانیوز

کدخبر: 745648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟