واکنش مردم به پست جدید دنیا مدنی در اینستاگرام

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی است که البته دنیا مدنی بیشتر در تئاتر بازی می کند و به واسطه مامانِ بازیگرش به این عرصه پا گذاشته است. دنیا مدنی از هنرمندان فعال در  اینستاگرام است که دنیا مدنی عکس های چیتان پیتان زیادی از خود منتشر می کند.دنیا مدنی بسیار بسیار علاقه مند به گربه هاست و اتفاقا سه بچه گربه هم از مهراب قاسم خانی هدیه گرفته تا بزرگشون کنه.

ناگفته نماند خودش هم گربه خانگی داشته و میزان دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این میزان از عشق از کجا میاد؟

دنیا مدنی

از این ها که بگذریم دنیا مدنی برای روز جمعه تصویری از خود با آرایشی کامل و غلیظ منتشر کرد که به دلیل شرایط اصفهان بسیار از کاربران نظراتی منفی برای او گذاشتند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

اما پس از این پست خانم بازیگر چون دید مردم خیلی شاکین و هجوم نظرا ناجور به سمتش روانه شده پستی دیگر منتشر کرد با نام "اصفهان". اما اینبار هم عده ای باز ه او انتقاد کردند که تو برو آرایشتو کن و مرسی که انقدر سنگین پست گذاشتی!

اما عده ای هم پشت خانم بازیگر درآمدند و گفتند خیلیا همینم نزاشتن!

دنیا مدنی

منبع: شایانیوز

کدخبر: 745640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟