فیلمی از  لیلا بلوکات + عکس
حجم ویدیو: 29.62M | مدت زمان ویدیو: 00:04:03

لیلا بلوکات بازیگر مطرح و دوست داشتنی ایرانی است که در سریال بسیار پرمخاطب «یوسف پیامبر» در نقش نفرتیتی بازی کرد که بسیار هم در شناخته شدن لیلا بلوکات تاثیر مثبت داشت. لیلا بلوکات هنرمندی فعال در زمینه های مختلف می باشد. لیلا بلوکات هنرمندی اهل فخر فروشی است که علاقه زیادی هم به انتشار عکس های پر زرق و برق و استایل های مختلف دارد. ناگفته نماند لیلا بلوکات دست به خیرش هم خوب است و حتی موسس خیریه مهر لیلا نیز هست.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

حالا از این ها که بگذریم بازیگران خانم این روز ها دم به دقیقه تو آرایشگاه ها و سالن و مطب های زیبایی دیده می شوند و ظاهرا همه ام خود را یه پا مدل میدانند! اما از اونجایی که درآمد مدل شدن و تبلیغ و خوشگلاسیون بالاست هنرمندان قرتی به این سمت روانه شده اند. در ادامه تصویری از لیلا خانم مشاهده می کنید که در آرایشگاه هستند و از آرایشگر خوشگلشون هم بی حجاب و اروپایی عکس پخش کرده اند.

حالا تنها چیزی که در این تصویر توجه کاربران رو به خود جلب کرد گونه های هر دو خانم است که تو چشم ها فرو رفته و داف بودن خانم میکاپ آرتیست است و از نظر آن ها محتوای دیگه ای نداره!

اما لیلا بلوکات دارنده خیریه مهر لیلا می باشد و کلا دستش در کارهای خیر زیاد می رود و معلوم است که وضع مالی خوبی هم دارد. وی گاهی هم بازیگران را دعوت به کمک می کند.

لیلا بلوکات

منبع:شایانیوز

کدخبر: 744167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟