زیبایی خانم بازیگر  ! / سیما خضرآبادی کیست؟! + عکس ها

سیما خضرآبادی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است. سیما خضرآبادی متولد 1368 در تهران می باشد. سیما خضرآبادی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. سیما خضرآبادی با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و عاشق جهانگریست.سیما خضرآباد می گوید من به هیچ عنوان پرسپولیسی نیستم ولی عاشق رنگ قرمزم.

به گزارش رکنا، سیما خضرآبادی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که مربوط به حضورش در جشن حافظ بوده است. این بازیگر نام بسیار معروفی در فضای مجازی ندارد و حاشیه های زندگی اش را نمی توان در فضای مجازی دنبال کرد اما حضور او و واکنش مردم نسبت به زیبایی اش در جشن حافظ کولاک کرد.

سیما خضرآبادی

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فروردین 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و عاشق جهانگریست.می گوید من هیج عنوان پرسپولیسی نیستم ولی عاشق رنگ قرمزم.

خانواده

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

سیما خضرآبادی

از 8 سالگی جلوی دوربین

اولین بار به همراه مادر به پشت صحنه سریال خانه پدری رفته بود که آنجا آقای غلامرضا رمضانی (کارگردان) او را دید و برای سریال فرزندم بزرگ شده انتخاب کرد.

به این ترتیب در سال 1375 وقتی 8 ساله بود با سریال فرزندم بزرگ شده اولین تجربه بازیگری را بدست آورد سپس سال 78 نیز در سریال ایستگاه نقش آفرینی کرد.

سیما خضر آبادی

کدخبر: 743084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟