بیوگرافی کامل سپیده بزمی پور + فیلم
حجم ویدیو: 1.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است . سپیده بزمی پور که بلاگر اینستاگرام است از روشی که با آن می تواند لباس هایی با تخفیف زیاد خرید کند رونمایی کرد.سپیده بزمی پور مدتی است که از بلژیک به ایران برگشته است و در اینجا مشغول بلاگری است و به نظر می رسد دلیل اصلی این تصمیم سپیده بزمی پور مدرسه دخترانش بوده است. اما برخی هم می گویند کسب و کار شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در ایران (طلا و جواهر) باعث می شود که نتوانند مدت زیادی از ایران دور باشند.

سپیده بزمی پور

ابراز علاقه سپیده بزمی پور به نیلوفر استخری

سپیده بزمی پور و نیلوفر استخری (خواهر شاهرخ استخری) دوستان صمیمی هستند و رابطه دوستی آنها تا حدی است که سپیده نیلوفر را نیز به اینستاگرام آورده و برای بلاگر شدن به او کمک می کند و برخی مواقع هم با یکدیگر لایو مشترک برگزار می کنند تا به نوعی از نیلوفر حمایت کرده باشد. تو مهربونترین نیلوی دنیایی... تو معنی واقعی عشق و زندگی‌... تو پر از شور و شوق و هیجانی... تو با ورودت همه جارو رنگی میکنی... خنده رو لب ادما میاری... صدای خنده‌هات همه جا میپیچه و زندگی ادما خوشگل میشه... تو تو روزای سخت خود خود ارامشی... تو دستات پر از معجزس و هر نوازشت هزارتا خستگی از تن ادم در میاره... تو صادق‌ترین و ساده‌ترین عمه گرگه‌ای که میتونه تو دنیا وجود داشته باشه... تو اونی هستی که همیشه هوای همه‌رو داره و هیچوقت چیزی یادش نمیره... تو اونی هستی که دونه دونه‌ی حرفای ادما برات ارزشمنده و با دقت بهشون گوش میکنی... تو به این دنیا اومدی که زندگی مارو قشنگنتر کنی... بشی یار و همدم روزای تنهایی و دوری خودم... بشی پایه‌ترین و دلسوزترین عمه‌ی دنیا... تو خواهر نداشتمی... اره تو خود خود عشقی... تولدت هزاران هزااااار بار مبارک دیوونه‌ی قشنگ خودم...  الهی که همیشه سلامت باشی و به همه‌ی ارزوهای قشنگت برسی کنار عزیزترین ادمای زندگیت... دوست دارم خیلی زیاد... خیلی خیلی زیاد... دلمم برات یه ذره شده... زنگ بزنم بگم نیلو پاشو بیا با غذا گولت بزنم بگم میخوام غذای خوشمزه درست کنم با زرشک

ترفند خفن همسر شاهرخ استخری برای خرید لباس ارزان + فیلم

آنچه از سپیده بزمی پور می دانیم

همسری که پنهان بود و به یکبار مدل شده : سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که بعد از سالها زندگی مشترک و پنهان ماندن از دید مردم (شاهرخ استخری به او اجازه نمی داد در فضای مجازی فعالیت کند) در اینستاگرام به عنوان یک بلاگر فعالیت می کند. حالا او یک ستاره اینستاگرامی با فالوور یک میلیونی است و درامد بسیار زیادی از تبلیغات صفحه شخصی خود کسب می کند.سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

سپیده بزمی پور

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 741732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟