پیشنهاد بازیگری به سپهر حیدری!
حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد.  همسر سپهر حیدری فیلم های بسیاری را در فضای مجازی منتشر می کند. همسر سپهر حیدری پیشنهاد بازیگریرا به دلیل فساد در سینما رد کرد.

به گزارش رکنا، سپهر حیدری بازیکت مشهور فوتبال که در دبی زندگی می کند می گوید به او و همسرش آرام جوینده پیشنهاد بازیگری شده است ولی به دلیل فضای سینمای ایران آن را رد کرده اند.

سپهر حیدری

آرام جوینده مدتی است که بلاگر اینستاگرام شده و سپهر حیدری هم آکادمی فوتبال راه اندازی کرده است (در دبی) و آنها ظاهرا درآمد خوبی از زندگی در دبی کسب می کنند چرا که زندگی لاکچری آنها روز به روز پر رونق تر دیده شده است.

آرام جوینده مدتی است که بلاگر اینستاگرام شده و زندگی شخصی و البته لاکچری اش در دبی را به اشتراک می گذارد و همین ویدیوهای لاکچری او باعث به وجود آمدن حاشیه هایی شده است.برخی او را فخر فروش و برخی هم تازه به دوران رسیده می دانند ولی همسر سپهر حیدری می گوید هرکسی دوست ندارد ما را فالو نکند ! او را با ستاره معصومی همسر جنجالی تر مهدی قائدی مقایسه می کنند چرا که هر دو در دبی هستند و هر روز از زندگی لاکچری خودشان رونمایی می کنند :  جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

کدخبر: 741673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟