فیلم دیده نشده از شبنم قلی خانی و تبلیغ او
حجم ویدیو: 1.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

شبنم قلی خانی بازیگری بی حاشیه اما دوست داشتنی در سینما است که شبنم قلی خانی با بازی در نقش حضرت مریم به شهرت رسید. شبنم قلی خانی از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام محسوب می شود که شبنم قلی خانی در انتشار پست و استوری ترکانده است! شبنم قلی خانی این بار رو به تبلیغ آورده بود.

به گزارش رکنا، ظاهرا از این به بعد شبنم قلی خانی بازیگر زن تلویزیون که خیلی کم حاشیه هست هم وارد تبلیغات زیبایی شده و قرار است از چهره جدیدش رونمایی کند.

در ادامه ویدیو نام برند مورد نظر زیبایی اش را تبلیغ می کند که بریده شده است. شبنم قلی خانی بازیگر زن کاملا بی حاشیه ای است و در مصاحبه هایی که انجام می دهد سعی می کند کم حاشیه ترین پاسخ ها را بدهد او یکبار به این موضوع اشاره کرد که خیلی از بازیگران به این دلیل در مصاحبه هایشان پاسخ های جنجالی می دهند که می خواهند مردم را تحریک کنند و در نهایت فالوور جذب کنند.

خانم قلی خانی ادعا می کند که بازیگران زن سینما به دلیل رفتارخودشان است که این حاشیه های روابط عجیب به وجود می آید وگرنه به او هم پیشنهاد های نامشروع شده ولی خودش جلوی آن را گرفته است. شبنم قلی خانی که چند سالی در خارج از کشور زندگی می کرد ادعا دارد که در این مدت پیشنهادهایی به او شده بود ولی همه ی آنها را رد کرده است و اگر کسی می گوید در سینما فسادی وجود دارد یا با او برخورد بدی شده بهتر است دلیل آن را در شخصیت خودش پیدا کند. یکی از بحث های همیشگی میان بازیگران و مردم (که البته برخی از بازیگران نیز با مردم هم نظر هستند) فساد در سینماست که ادعا می شود نقش های بازیگران با رابطه و فساد تقسیم می شود و اگر بازیگری رفتار سالم داشته باشد و یا متاهل و اهل خانواده باشد بی نقش می ماند !

شبنم قلی خانی کیست؟

شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد. در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید. در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی

خانم قلی خانی یکبار ویدیویی از خانه اش منتشر کرد که نشان می داد او زندگی بسیار لوکسی دارد. شبنم قلی خانی که در دوران کرونا کم کار شده است مدتی پیش از منزل لاکچری ویلایی و سرسبزش رونمایی کرد که بسیار زیبا بود و همین خانه او سوژه کاربران شد. او در توضیح این تصاویر از زندگی ساده  و قناعت صحبت می کرد که البته با توجه به خانه او برخی از کاربران از او انتقاد کردند که ساده زیستی و این منزل لاکچری با هم جور در نمی آید. بازیگران کمی هستند که درباره فساد در سینما اظهار نظر کرده اند خیلی از بازیگران سکوت کرده و واکنشی نشان نمی دهند ولی برخی هم واکنش نشان داده اند که بیشتر آنها این فساد را تکذیب می کنند. اما شبنم قلی خانی ادعای متفاوتی را مطرح کرده است (هم فساد را می پذیرد و هم نه). ادعای شبنم قلی خانی درباره فساد در سینمای ایران : او می گوید فساد در سینمای ایران یک چیز عادی است و مانند همه ی شغل ها و همه ی کشورها ست نه بیشتر.یکی از بحث های همیشگی میان بازیگران و مردم (که البته برخی از بازیگران نیز با مردم هم نظر هستند) فساد در سینماست که ادعا می شود نقش های بازیگران با رابطه و فساد تقسیم می شود و اگر بازیگری رفتار سالم داشته باشد و یا متاهل و اهل خانواده باشد بی نقش می ماند !

شبنم قلی خانی

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 741639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟