عکس یادگاری مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی
حجم ویدیو: 0.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

 ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در ماه های اخیر حاشیه های زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال است. ستاره معصومی به تازگی در فضای مجازی حواشی زیادی داشته است ستاره معصومی یک سالن زیبایی در یکی از مناطق تهران دارد ستاره معصومی به تازگی حواشی زیادی با امیر تتلو داشته است.

همسر قائدی با پوشش های بدحجابی اش حاشیه های بسیاری به وجود آورد که البته در آخرین عکسش پوشش کامل و با حجابی داشته که همه را متعجب کرده است و احتمال داده می شود وهدی به او نذکر داده باشد.

ستاره معصومی

 

ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در ماه های اخیر حاشیه های زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است که بیشتر این حاشیه ها مربوط به دخالت های او در امور باشگاه استقلال است. این را از این جهت می گوییم که مهدی قائدی همسرش بازیکن تیم استقلال بود و مسئولان این باشگاه اعتراف کرده اند که یکی از افراد تاثیرگذار در رفتن مهدی قائدی به تیم اماراتی همسر او ستاره معصومی بوده است. تتلو با فحاشی و رفتارهای خود باعث عصبانیت مهدی قائدی و ستاره معصومی همسرش شد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار یک  عکس از خود دوباره جنجال جدیدی به راه انداخته است 

ستاره معصومی همسر پرحاشیه مهدی قائدی که شاخ اینستاگرام است با انتشار یک ویدیو از مکانی لاکچری در تهران بازگشت خودش به تهران را اعلام کرده است. 

 فحاشی تتلو به زن مهدی قائدی

به تازگی ویدئوی جدیدی از فحاشی رکیک امیر تتلو به زن مهدی قائدی منتشر شده که حاشیه زیادی ایجاد کرده است. فحاشی و بی‌احترامی تتلو به همسر مهدی قائدی زبان‌زد شد.  

مهدی قائدی و همسرش 

 ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد.

امیر تتلو با انتشار یک فایل صوتی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی خانم ستاره معصومی کرد که به دلیل به کار بردن کلمات بسیار زننده

همانطور که گفتیم در این فایل صوتی امیر تتلو خواننده جنجالی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی می کند ولی قادر به پخش نسخه کامل فایل صوتی نبودیم. همسر مهدی قائدی چهره جنجالی اینستاگرام است که با ایجاد حاشیه های مختلف از جمله کشف حجاب توانست به شاخ مجازی تبدیل شود و الان برای خودش یک چهره شناخته شده اینستاگرام است. 

 

 

 

 

 

کدخبر: 741176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟