مانتو و شال خوشرنگ نازنین بیاتی ! + عکس ها

نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی اتس که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های نازنین بیاتی می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که نازنین بیاتی در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و ...ایفای نقش داشت. نازنین بیاتی از بازیگران بی حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! نازنین بیاتی در حال حار در اینتساگرامش بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و از فعالین فضای مجازی است.

نازنین بیاتی

ناگفته نماند همانند برخی خانم های بازیگر اهل زدن تیپ های اَجق وجق هم نیست. در ادامه تصاویری از این هنرمند زیبا روی را در جشنواره سریال «مانکن» مشاهده می کنید.

نازنین بیاتی از دسته بازیگران جسوری است که در مورد مسائل سیاسی انتقاد و حرف هایش را به راحتی می زند که البته سلبریتی ها گاهی نه تنها از طرف خودشان بلکه به عنوان صدای مردم چنین کاری را انجام می دهند.

نازنینی خانم هم زمانی که طالبان به افغانستان نفوذ کرده بود استوری هایی منتشر کرد و در آن وضعیت افغانستان را با حال و احوال ایران مقایسه کرد که با نظرات موافق کاربران همراه شد.

نازنین بیاتی

او در ابتدا با گذاشتن عکسی از طالبان در افغانستان اقدام آن ها را در پوشاندن تصویر زنان از خیابان سرکوب کرد و در عکس های بعدی سانسور های عجیب را در تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر منتشر کرد.

از دیگر تیکه های سنگین او می توان به استوری که برای آقای نمکی وزیر بهداشت و نحوه مدیریتش اشاره کرد.نوع انتقاد وی واکنش جالب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: شایانیوز

کدخبر: 739867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟